Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: sgergo@gmail.com

(Sándor, 2014.03.25 22:29)



Tisztelt Gergő,

Ebben az esetben sajnos azt a hibát követték el / mint oly sokszor , szakszervizekben, független autójavítók, és magánszemélyek is / , hogy nem tájékozódtak- informálódtak, hogy hol kell az ATF munkafolyadékot betölteni a hajtóműbe. Lehet , hogy tévedek, de szerintem ez okozza a problémát. Az ATF-et a nívópálca csövén keresztül kell betölteni . Szerintem Önök a 3. fokozat fékszalagjának a támasztócsavarját távolították el , / a hajtómű hátsó részén / és ott töltötték be az ATF -et. Ennek következtében a 3. fokozat fékszalagja " elugrott" a rögzített pozíciójából. Ez KB: 200,000Ft -os javítási költséget von maga után. / hajtómű ki-be szerelési költsége + fékszalag + OD tgk ház javítása + olaj+M díj/. Lehet , hogy tévedek, de ennek kis esélyét látom.

Üdvözlettel: Sándor.

maci73@freemail.hu

(András, 2014.03.25 18:06)

Üdvözlöm!

A problémám a következő:Van nekem egy 2005 Suzuki Swift 1,3 robotizált váltóval ellátott autóm.Mostanában azt csinálja,hogy amikor rövid idő alatt kell előre és hátramenetbe kapcsolnom ,akkor nem történik meg a váltás, és gázadásnál bőg a motor,mintha üresben lenne,a műszerfalon is az N világit ,ráadásul a fogaskerékben a ! szimbólum.Eltelik egy kis idő aztán mintha mi sem történt volna.A Suzuki szervizben felrakták a hiba olvasóra,de az eredmény negatív.Legyen kedves segítsen ebben az ügyben.Tisztelettel:András

Re: maci73@freemail.hu

(Sándor, 2014.03.25 22:19)



Tisztelt András,

Amennyiben a MIL lámpa visszajelzett , akkor a hibakód kiolvasása után , az eredmény nem lehet " negatív". Ez alól kivétel , ritka esetben , ha a TCM vezérlőegység hibásodott meg. A mi műhelyünk nem vállalja a robotizált hajtóművek javítását. Ettől függetlenül szívesen elvégezzük a diagnosztikát.

Üdvözlettel : Sándor.

S 320 CDI

(Tibor, 2014.03.25 16:40)

Üdvözlöm!
A W220 S 320 CDI-vel (2002.03 havi) kapcsolatban írok. Kiderült, hogy a váltóban 2 literrel kevesebb olaj van, mint kellene (tömítetlenség miatt).
Okozhatta-e ez a nagyobb gázadásra jelentkező olyan érzést, mint amikor a manuális váltóval rendelkező autóban csúszik a kuplung, csak itt nagyon kicsit érezhető remegés kíséretével együtt?
Ennek az autónak el kell indulni akkor, ha D fokozatban van és felengedem a féket? Mert ez eddig csak a fordulat emelésével indult el.
Végül: FEBI29449 olaj megfelelő ebbe a váltóba? Ha igen, és a kellő szintre lesz feltöltve, várható, hogy a problémák megszűnnek?
Válaszát előre is köszönöm!

Re: S 320 CDI

(Sándor, 2014.03.25 22:16)



Tisztelt Tibor,

Az ATF szintet a 722.6-os hajtóműben mesterpálca segítségével tudja ellenőrizni. A "remegést a converter áthidaló tgk csúszása miatt tapasztalja " . Amennyiben az ATF szint korrigálása után a tünetek nem szűnnek meg , akkor a hajtómű nagyjavítása szükséges. Ennek az összköltsége kb: 350,000Ft .

"D karállásban a fékpedál felengedése után , azonnal mozdulnia kell a járműnek.

Üdvözlettel : Sándor.

Veszprém

(Pusztay László, 2014.03.25 11:30)

Tisztelt Szervíz!
Érdeklődni szeretnék, hogy van egy VW Multivan 2007-es 2.5 TDI autómata váltós autóm amely haladás során beállt 5. fokozatba, majd kis idő után már nem mutatta a sebességfokozatokat sem, illetve piros alapon kiírta az összes fokozatot. Hátrafelé jól működik, előre azonban épp hogy megmozdul, jelenleg márkaszervízbe van, nem lehet vele menni. A diagnosztika nem ír ki semmi hibát, a szerelők azt mondják, hogy ők csak cserével foglalkoznak, javítással nem. A kocsiba 158000 km van, 2 éve van nálam, (130000 km óta) a szervízbe váltóolajat még nem cseréltek mióta nálam van. Nem igazán tudom mit kellene csinálni, ha van ötlete, tapasztalata, szívesen fogadom. Tisztelettel: Pusztay

Re: Veszprém

(Sándor, 2014.03.25 22:08)



Tisztelt László,

A VW T5 hajtómű komplett felújításának az összköltsége igen komoly összeget jelent , ami elérheti a 800,000Ft -os összeget is . / új hidraulikus szeleptömb és új hőcserélő beépítésével együtt, ami nélkül mi egyébként nem is nem vállaljuk a felújítást/ . A leírt tünetek alapján , nagy a valószínűsége annak, hogy ezt a beavatkozást kell elvégezni annak érdekében, hogy ismét kifogástalanul működjön a sebességváltó.

Amennyiben a felújításra igényt tart , kérem hívjon fel telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

ssfk@freestart.hu

(Sárdi Buda, 2014.03.24 23:04)

T. Szervíz.
Van nekem egy 3.2 V6-os Opel Sigumom AF-33-as váltóval.
Az Op-Com é a LaunchVI szerint a B szolenoid rossz.Rángat, nem kapcsol,felpörög.
Újítassam fel,vagy vegyek használtat?
Melyik megoldás milyen költséggel járna pl. maguknál.
Köszönöm.

Re: ssfk@freestart.hu

(Sándor, 2014.03.25 22:02)



Tisztelt Buda ,

Amennyiben a kiolvasott hibakód a " B mágnesszelep áramköri hibájára utal, akkor a mágnesszelep csere vagy annak az elektromos vezetékezésének a meghibásodása okozza a tünetet. Kérem a kiolvasott kódot írja meg . Köszönöm.

Üdvözlettel : Sándor.

zolcsi13@citromail.hu

(Zoltan, 2014.03.24 20:09)

Köszönöm vàlaszàt,amennyiben hazalàtogatom jelentkezném .
Mennyivel elötte kellene idöpontot egyeztetnem.

Re: zolcsi13@citromail.hu

(Sándor, 2014.03.24 20:26)



Tisztelt Zoltán,

Amennyiben lehetséges , egy két nappal az érkezése előtt hívjon fel telefonon. Köszönöm.


Üdvözlettel : Sándor.
.

budapest

(bmw525td, 2014.03.24 18:33)

Hello. Adott egy '93-as Bmw 525td 5 sebességes automataváltóval szerelve. Az lenne a kérdésem hogy milyen olaj illetve szűrő való ebbe a váltóba? Illetve olyan hiba jelenség van hogy indulásnál álló helyből nagyobb gázadásra indul csak el, és sport fokozatban nagy gázadásra rángat. Ezek a hibák olaj csere után jöttek elő.

Re: budapest

(Sándor, 2014.03.24 19:48)



Tisztelt Uram,

A javasolt gyári ATF teljesítményszint LT 71141 / bármelyik gyártóé , kb: 5 Liter ATF/ . Az ATF szűrő pedig ZF 5HP 18 -as // A5S 310 Z BMW kód // sebességváltóhoz / szintén bármelyik gyártóé/.

Mivel a jelenséget az olajcsere után tapasztalja , ezért az ATF szint ellenőrzését javasolnám első lépésben. "P karállásban , járó motornál, hideg üzemállapotban . A 17 mm -es imbusz csavar kitekerése után , a fentebb leírt feltételek mellett , határozottan kell a munkafolyadéknak kiáramolni, ha a szint megfelelő.

Üdvözlettel: Sándor.

zolcsi13@citromail.hu

(Zoltàn, 2014.03.24 15:25)

Szia.

Problémàm van az automata vàltommal. Audi A4 2.0 TFSI quattro /chip -tuningal/ 2005-ös 6 fokozatu
Ha megmelegszik a motor elég eröteljesen kapcsol 4-3 5-4 -et meg mikor mit.
Érdekelne a véleménye,körülbeli költség tol-ig,mennyi idöt vesz igénybe a javitàs,garancia?
Vàlaszàt elöre is köszönöm.

Re: Re: zolcsi13@citromail.hu

(Sándor, 2014.03.24 19:37)



Tisztelt Zoltán,

A javítás egy munkanapot vesz igénybe . A garancia természetesen csak a javított egységre vonatkozik. A hajtómű további kb 200 db alkatrészére pedig nem . Gondolom ezt megérti. Köszönöm.

Üdvözlettel:Sándor.

Re: zolcsi13@citromail.hu

(Sándor, 2014.03.24 19:44)

Tisztelt Zoltán,

A ZF 6HP sorozatú hajtóműveknél az átkapcsolási rendellenességet a mechatronik egységben / hidraulikus részében / kialakult meghibásodások okozzák. Illetve , a kopásból származó hidraulikus nyomásveszteségek. Az egység javításának az összköltsége / komplett mágnesszelepsorral együtt/ 190,000Ft . Mindenekelőtt javasolt egy menetteszttel egybekötött diagnosztika.

Üdvözlettel: Sándor.

totocsi@gmail.com

(Öcsi, 2014.03.23 16:51)

Tisztelt Sándor!
VW Passat 1,9 TDI 1998-as automata modell esetén a váltó szépen működik, fokozatba kapcsoláskor kúszik, nincsenek rendellenes zajok, 1-2 és 3-4 fokozatok között szépen vált, gördülékeny az átmenet a fokozatok között, de a 2-3 fokozat között erősebb rántást produkál a kapcsoláskor.
Mi lehet a jelenség oka, és hogyan orvosolható, és kb. milyen anyagi megterhelést jelent?
Előre is köszönöm a választ: Öcsi

Re: totocsi@gmail.com

(Sándor, 2014.03.23 22:10)


Tisztelt Öcsi,

A jelenséget nagy valószínűséggel a hidraulikus vezérlés kopásából adódó nyomásveszteségek okozzák. Ennek a feltételezésnek az alátámasztásához mindenképpen szükséges egy diagnosztika.

Üdvözlettel : Sándor.

Szekszárd

(József, 2014.03.23 15:27)

Üdvözöllek,szeretném lecseréltetni az olajat,PEUGEOT 407 SW 2.7 HDI automata válto triptonic 6 sebességes,szeretném megkérdezni milyen összegbe kerül!Köszönöm!

Re: Szekszárd

(Sándor, 2014.03.23 22:01)



Tisztelt József,

A szervizelés összköltsége 15,000Ft . Kb tíz percet vesz igénybe. Amennyiben erre igényt tart , kérem hívjon fel előző nap telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »