Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: Nagykáta

(Sándor, 2014.01.19 20:29)


Tisztelt Sándor,

A hajtómű elektronikus vezérlőegysége az utastérben található. A kesztyűtartó kiszerelése után tud hozzáférni / az "A oszlopra rögzítve /.

Üdvözlettel : Sándor.

Budapest

(Szabolcs, 2014.01.19 14:45)

Kedves Sándor!

Segítségét kérném egy 5 sebességes Volvo (2002-es évjárat) váltó ügyében . A váltó mindent jól csinál, szépen vált, kúszik meg minden, viszont hideg indításnál és csakis akkor P vagy D állásba recsegő hangot ad kb. 5-6 másodpercig, utána elhallgat,
ha kiveszem N-be akkor a hang nem hallatszik,
5-6 másodperc után mint ha semmi sem sem történt volna végzi a dolgát D-ben is.
MI lehet a gond? Nagy problémája lehet a váltónak?
Köszönöm szépen előre is válaszát.
Üdv.
Szabolcs

Re: Budapest

(Sándor, 2014.01.19 20:26)



Tisztelt Szabolcs,

"D karállásban , benyomott fékpedál esetén a hajtóműben az összes aktív elem áll. Ez alól kivétel a 2db olajszivattyú fogaskerék. Ebből adódóan a hangjelenséget a convertertől /esetleg annak a menesztőlemezétől / hallhatja. A hibajelenség behatárolása érdekében, a járművét le kell tennie előző nap műhelyünkbe , mivel csak hideg üzemállapotban produkálja az autó a tünetet.

Üdvözlettel : Sándor.

Budapest

(Gábor, 2014.01.19 13:25)

Tisztelt Sándor!

Azt szeretném megtudni, hogy egy 94-es audi 80 1.9 tdi-ben hogyan tudnám ellenőrizni az autómata váltó olajszintjét, ennek pontosan mi a menete, mert ahány embert kérdezek annyi féle választ kapok. Kérném még a véleményét arról a jelenségről, hogy amikor az autót N állásból sebességbe teszem, kb. egy másodperc gondolkodás után egy kicsit ránt, és utána indul el. Egyes és kettes között egy újabb apró rántást lehet észlelni, egyébként teszi a dolgát immáron négy éve mióta nálam van, a jelenség nem erősödik, illetve nem múlt el az olaj cseréjével sem. Igazából nem zavar, megszoktam, hogy ki kell várni egy kicsit az indulással, csak tudni szeretném mire számíthatok a későbbiekben.

Válaszát előre is köszönöm:Gábor

Re: Budapest

(Sándor, 2014.01.19 20:17)


Tisztelt Gábor,

Az olajszintet járó motornál "P karállásban , max 40 fokos üzemi hőmérsékleten kell ellenőrizni . Az olajteknő alján található 5mm-es imbuszcsavar eltávolítása után. / a csavar felett egy kb: 5cm-es búvárcső található , ami a túltöltést megakadályozza/. A szint akkor megfelelő, ha a folyadék határozottan, de nem túl intenzíven áramlik ki .

A garázskapcsolásnál és az 1-2 fokozat átkapcsolásánál tapasztalt tüneteket nagy valószínűséggel vezérlési hiba okozza . Egy 20 éves jármű esetében szerintem ezekkel meg lehet barátkozni.

Üdvözlettel :Sándor.

csonka3@gmail.com

(Csonka Zsolt, 2014.01.19 06:44)

Tiptronik valtorol van szó , el tort a fel tengely csuklo , es nincs hajtás sehol.
Az auto meg se moccan.
Motor idul D - berakva a kilométer ora számol .
Biztos hogy csak a csuklo probléma ?

Re: csonka3@gmail.com

(Sándor, 2014.01.19 20:11)



Tisztelt Zsolt,

A meghibásodott féltengelyt cseréljék ki, ami után a hibajelenség meg fog szűnni.

Üdvözlettel : Sándor.

Budapest

(István72, 2014.01.19 04:56)

Kedves Sándor!

4 literes 6 éves ford explorer automata, 105 e km. Erős gyorsításkor égett szag. Lehet-e a váltó? ( egyébként jól vált nincs gond, bár néha az R-t rándulással veszi be)
Ennél a típusnál hány km-enként/hány évente kell váltóoljat cserélni és mi való bele?

Köszönettel és üdvözlettel: István72

Re: Budapest

(Sándor, 2014.01.19 20:09)


Tisztelt István,

Az ajánlott olajcsere intervallum 2év/ 40,000Km. Amennyiben 6 fokozatú 6R60 -as / ami ZF 6HP hajtómű/ , akkor a gyári ATF et / ez is kiváltható Pl. Ravenol 6HP ATF -el, vagy LT71141 -el.

A tapasztalt hibajelenség okát /égett szag/ egy szemrevételezés után tudjuk megállapítani.

Üdvözlettel: Sándor.

Nagykovacsi

(Attila, 2014.01.18 21:41)

Hello. Azt szertnem kerdezni hogy kel e olajat cserelni DSG valtoban mert 150000 van az autoban a szervizben azt montak hogy nem kel de inkab tob hejen is megkerdem. Volsvagen caravell 2,5 disel 174 lovas rol van szo. Koszonettel Attila.

Re: Nagykovacsi

(Sándor, 2014.01.19 19:31)


Tisztelt Attila,

A mi műhelyünk nem javít robozizált hajtóműveket , de ettől függetlenül ebben az esetben is a 40,000Km/ 2év a javasolt csereintervallum.

Üdvözlettel : Sándor.

Budakalász

(O. Ferenc, 2014.01.18 19:42)

Köszönöm a választ!
W212 350 cdi 7 sebességes váltóról van szó. Tudna nekem egy javítási összeget mondani?
Köszönettel
O.Ferenc

Re: Budakalász

(Sándor, 2014.01.18 19:58)



Tisztelt Ferenc,

A 7G Tronic esetében az automata sebességváltó elektronikus vezérlőegységének a szoftverfrissítése az első lépés . Amennyiben ez nem orvosolja a tüneteket , akkor a hidraulikus vezérlőegység javítása vagy cseréje javasolt . A szoftverfrissítést csak szakszervizben tudja elvégeztetni / SCN kódolás/ .

Üdvözlettel : Sándor.

Budakalász

(O. Ferenc, 2014.01.18 19:14)

Tisztelt Cím!
W212 E350 cdi gépkocsim kettesbe váltáskor ránt sajnos, de főleg hidegen. Olajcsere volt nemrég, illetve mágnesszelepet is cseréltek. A hiba előfordul azóta is! Km? 250 ezer!ű
Köszönöm a válaszát!

Üdv.:O. Ferenc

Re: Budakalász

(Sándor, 2014.01.18 19:33)



Tisztelt Ferenc,


A W 212 -es Mercedest az adatbázisunk alapján 5,7 és 9 fokozatú hajtóművel is szerelték. Kérem a kapcsolható fokozatok számát írja meg. Amennyiben 5, 7 , fokozatú hajtóművel van a járműve szerelve , akkor a jelenséget a converter áthidaló tgk indokolatlan zárása okozhatja . Ezt a hidraulikus vezérlés kopásából adódó meghibásodása miatt tapasztalja.

Üdvözlettel : Sándor.

Mercedes E 50 AMG

(Attila, 2014.01.18 18:22)

Tisztelt Sándor!
Köszönöm a gyors választ!
A hibakód: PO748
A motorvezérlőben, és a váltó tárolójában is benne volt. Kitöröltük, utána mentünk egy próbakört, utána már nem volt semmi hibakód, de ugyanúgy nem volt, csak egy előre egy hátra sebesség. Azért nem értjük a dolgot, mert csak a szeleptömböt cseréltük, az elektronikai részét átraktuk a régiből, és a régivel pedig ment az autó, csak nem tökéletesen.
Válaszát előre is köszönöm.
Üdv
Attila

Re: Mercedes E 50 AMG

(Sándor, 2014.01.18 19:19)



Tisztelt Attila,


A kiolvasott hibakód mágnesszelep áramköri hibára utal. A hidraulikus szeleptest cseréje után ez a következők miatt állhat fenn: A hajtómű menetirány szerinti jobb oldalán található " bajonettes " csatlakozó nem megfelelő illesztése , illetve a központi " 7mm-es csavar túlhúzása miatt .

Üdvözlettel : Sándor.

Budapest

(Pepe, 2014.01.18 16:57)

Tisztelt Sándor.
Automata váltós KIA Venga-ról milyen tapasztalatai vannak?
Ez lenne életem első automataváltós gépkocsija.
Próbáltam több helyen is utánanézni a tapasztalatoknak de sajnos mindegyik egy kicsit "porszívó ügynökös" volt.
Meg tud a felől nyugtatni , hogy nem fogok "bevásárolni" vele?

Elöre is köszönöm válaszát

Re: Budapest

(Sándor, 2014.01.18 19:12)



Tisztelt Pepe,

Önnek is ajánlom, hogy olvassa el új menüpontunkat : Automata váltóval szerelt Jármű megvásárlását tervezem... Mire figyeljek.?

Az adott jármű 4 fokozatú automata hajtóművel van szerelve , melynek a szervizelési költsége alacsony Kb 30,000Ft / 2 év , Egy esetleges nagyjavítás költsége 350,000Ft. Amennyiben az automata hajtómű nem " létfontosságú " , akkor egy manuális váltóval szerelt jármű mindenképpen gazdaságosabb "befektetés " / a mi álmoskönyvünk szerint :)/

Üdvözlettel : Sándor.

Nagyatád

(Ákos, 2014.01.18 08:25)

Helló!
Olyan problémám lenne,h van egy 99es audi a4 1.9tdi-m,110lovas,sima 4sebességes automata váltóval..és tavaly amikor vettem,néha észrevettem,h reggel mikor először beülök,berakom D-be és nem indul el..akkor még nem értettem,csak nyomtam a gázt és 2000ig is kellett forgatni,h elinduljon..de pár perc múlva megjavult,amikor bemelegedett a kocsi..aztán gondoltam megelőzöm a bajt,hátha még nem volt benne olaj cserélve,ezért lecseréltem..Fuchs Titan 4400-at vettem bele,mert azt olvastam,h az kell bele..vettem 6 litert,de csak 4 ment bele..Mann Filter olajszűrőt vettem még hozzá..király is volt tök sokáig,aztán 1x csak ugyanaz a probléma előjött :( elvittem szervízbe,ott rádugták a gépre és azt írta,h fordulatszámmérő jeladó hiba!..oké,kiütötte a srác a hibát és megrendeltem bele a jeladót..aztán az autónak megint semmi problémája nem volt..mondom addig ki sem cseréltetem a jeladót,hátha megjavult magától..aztán eltelt kb. egy hónap..addig is minden napi használatban volt az autó..és újra előjött..aztán ott tartottam,h már minden napos volt a gond..a hibája pontosan: D-be rakva nem indul,olyan mintha 3.ba lenne a váltó..ilyenkor mindig úgy használom,h behúzom 1be,mert ott tökéletes,aztán elindulok,felteszem 2.be,aztán 3ba és D-be..de D-be sem rakja fel 4.be..szóval D-be sztem csak 3. fokozat van..aztán felmelegszik az autó,még megyek pár km-t és láss csodát felrakja 4.be és full megjavul az autó! Elmentem a szervízbe,kicseréltettem a jeladót és ugyanaz a hiba!!! Hidegen nem jó,melegen király..és még mindig azt írja a gép,h fordulatszámmérő jeladó hiba..pedig zsír új benne..sőt egy ismerős jeladójával is megpróbáltuk,ugyanilyen motoros,váltós Passat..az ő kocsijába hibátlan,enyémbe ugyanaz a hiba! De tegnap például semmi gondja nem volt a kocsinak..még reménykedtem is,h minden oké,de ma megint nem volt jó...tegnap kicsit enyhébb idő volt,lehet,h köze van hozzá..nem tudom mi lehet,legyetek szívesek vmit mondjatok,mert már megőrülök! :/


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »