Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: Budapest

(Sándor, 2014.01.24 19:33)

Tisztelt Péter,

A szervizelés összköltsége Kb: 25,000FT. Az ajánlott ATF teljesítményszint Dexron III / bármelyik gyártótól / . A cseretérfogat 3.5 -4 Liter.

Üdvözlettel : Sándor.

kis.galamb@vipmail.hu

(Galamb Tamàs, 2014.01.23 22:46)

Akkor valoszinu hogy a hidraulikus csuszat erzem. A kocsi amugy 98-as evjarat. Azt esetleg meg lehet oldani valahogy hogy 2-esben is zarja a tengelykapcsolot? Nagyon zavaro hogy csak pörög a motor és alig van gyorsulas.

Sopron

(Lőcze Attila, 2014.01.23 12:40)

Tisztelt Uram!
Tanácsot szeretnék kérni a következő problémával kapcsolatban.
Citroen Ds 2,3 injektoros(1974),Borg Warner BW35 váltó.
A váltó D és R állásba is kapcsol,de a fordulatszám emelésével sem jön meg a nyomaték,csak az alapjáratnak megfelelő nyomatékkal,és sebességgel halad az autó.
9 hónapot állt a garázsban,előtte működött.sajnos nem találtam információt ennek a váltónak a működéséről,hogy vákum,vagy elektromos-e a vezérlése.
Az autószereléshez értek,több autót restauráltam,de ezt a váltót nem ismerem.
Köszönöm a segítségét.
Üdvözlettel:Lőcze Attila 30-9474499, email:triofoto@freemail.hu

Re: Sopron

(Sándor, 2014.01.23 21:32)

Tisztelt Attila ,

A BW 35-ös hajtómű a hátra ill, "D -1 fokozatban nem használ közös aktív elemeket . Ebből adódóan a problémát nem belső szerkezeti meghibásodás okozza . / hanem szeleptömb, olajszivattyú, esetleg converter.. /

D1 : előremeneti tgk+ szabadonfutó van aktiválva

R : Rev tgk+ hátsó fékszalag van aktiválva.

A BW 35 hajtómű vezérlése tisztán hidraulikus / il. hidromechanikus/.

Az alábbi linket megnyitva talál műszaki "csemegét a hajtóműről".

Üdvözlettel : Sándor.
http://volvo1800pictures.com/document/BW35_manual/bw35.pdf

Budapest

(András, 2014.01.23 15:13)

Tisztelt Sándor!

Érdeklődni szeretnék a következő autó teljes váltófelújtásának költsége felől.
Vw passat 1.9 pd tdi 2002 évjárat 5 fokoztú tiptronic váltó.
Válaszát előre is köszönöm.

Re: Budapest

(Sándor, 2014.01.23 21:30)



Tisztelt András,

A ZF 5HP 19-es hajtómű felújításának az összköltsége 350,000 Ft , amennyiben a javítást a mi műhelyünkben szeretné elvégeztetni . A járművet 3 munkanapra kell mellőzni.

Üdvözlettel : Sándor.

Sopron

(Krisztián, 2014.01.23 05:13)

Tisztelt Sándor az esetleges szeleptömbb cseréje mennyibe kerülne esetleg javítható??Köszönöm!
Elözmények:
A kiolvasott hibakód áttételi hibára utal / csúszás /. A hidraulikus szeleptest meghibásodását nem lehet kizárni. A ZF 5HP 19-es hajtóműnek nincs olyan aktív eleme ami kizárólag a 3. fokozatban aktív. de , mivel ebben az esetben a 3, fokozat kapcsolása után rögtön beáll a hajtómű szükségfutásra , nem tudjuk a belső szerkezeti meghibásodást sem kizárni. Amennyiben a 4, 5 fokozatok kifogástalanul működnek , akkor a hidraulikus szeleptest javítása , cseréje javasolt.

Üdvözlettel : Sándor.

Re: Sopron

(Sándor, 2014.01.23 21:19)



Tisztelt Krisztián,

A cseredarabos szeleptest + szervizelés költsége 110,000Ft . A beavatkozás előtt mindenképpen el kell végezni egy menetteszttel egybekötött diagnosztikát.

Üdvözlettel : Sándor.

B Omega 2.5TD

(Csaba, 2014.01.22 21:17)

Tisztelt Sándor!

A következő problémával keresem meg.
Van egy 1994-es évjáratú automata váltós 2.5TD B Omegám (BMW motoros). Pár hete, egyik napról a másikra a következőt vettem észre rajta. Az autó lomhán viselkedik, erőtlenné vált. Induláskor D fokozatban lassan gyorsul, a fordulatszámot 2500 fölé nem tudom emelni . Ha kézzel 1-es fokozatba teszem, akkor nincs ez a hiba jelenség, de ha tovább kapcsolom 2-es, 3-as fokozatba vagy D-be, megtorpan az autó. A motorfék is csak az 1-es fokozatban érezhető határozottan, a többi fokozatban nem. Az autó végsebessége 110-120 körül van, de nagyon hosszú idő alatt éri el. Ha lepadlózom a gázpedált , akkor sem reagál, nem kapcsol vissza. Üresben a motor könnyen és gyorsan veszi a fordulatot bőven 5500 fölé is. Az autó futásteljesítménye 310.000 km. Eddig komolyabb baja nem volt. A váltóban kb. 7 éve lett olaj cserélve (remélem) a szerelő javaslatára.
Pontosan 14 éve van nálam az autó, korát meghazudtoló, jó állapotban. A jövő héten jubilál, betölti a 20. életévét. Remélem nem ez lesz neki az utolsó.
Ha van valami ötlete, javaslata szívesen veszem.
Köszönettel,
Csaba

Re: B Omega 2.5TD

(Sándor, 2014.01.23 21:11)



Tisztelt Csaba,

A leírt tünetek alapján biztos , hogy motorikus oldalon kell a hibát keresni. A jelenséget nem a hajtómű meghibásodása okozza . / keverékképzés vagy feltöltés/. Amennyiben a holnapi nap folyamán felhív telefonon , szívesen megadom az illetékes kolléga telefonszámát.


Üdvözlettel : Sándor.

Üdvözlettel : Sándor.

4400 Nyíregyháza

(Zoltán, 2014.01.22 20:54)

Üdvözlöm!
Egy Renault Laguna 1994-es évjáratu 3,0v6-os váltójával a következő gondok vannak.
Kettesbe váltáskor üt a többi fokozat fel le rendben.A másik probléma hogy nem vált fel abszolut "szükség futásban" van sajnos nem tudom a pontos szakszót erre,illetve leállítás után tehát gyujtást levéve és újraindítva ismét müködik normálisan.A napkban azonban már ez sem segít.Mi lehet a probléma és kb. milyen költséet jelentene a javítása számomomra?
Válaszát előre is köszönöm.
Tisztelettel
Zoltán

Re: 4400 Nyíregyháza

(Sándor, 2014.01.23 21:04)



Tisztelt Zoltán,

A szükségfutásra állás okát , csak a hibatároló kiolvasása után lehet megmondani. Kérem olvastassa ki a hibatárolót és a kódok ismeretében hívjon fel telefonon.

Üdvözlettel : Sándor.

BMW 530 XD

(János, 2014.01.22 16:43)

Tisztelt Sándor!
Nagyon örülök, hogy rátaláltam erre az oldalra,mert talán így választ kaphatok néhány kérdésemre.
Múlt évben vettem németországban egy 2006 11. havi BMW 530 XD automata váltós kocsit.
Az autót 104 e. km-el vettem,azóta nálam belement még 20 ezer km.
A kocsira kaptam 1 év garanciát is, ezért visszavittem olajcserére ahhoz a márkakereskedőhöz akinél vettem.
A motorolaj cserét megcsinálták. A váltóban az olajat viszont csak előzetesen megrendelve cserélik, mert nem tartanak ilyen olajat a szervízben. Az árajánlat nem éppen vonzó enyhén szólva.

Magyarországi márkaszervízt is felhívtam ott azt mondták örök életű olaj van benne, nem szükséges kicserélni de ha akarom akkor kb. igy 120 ezer körül megejthető az olajcsere, de itt is borsos árat mondtak.

Szóval az autóm jelenleg kifogástalanul működik, de én érzésem szerint már lecserélném a váltóban az olajat a szűrővel együtt. De csak olyan helyen ahol legalább tudja az ember, hogy csináltak már olyat, nem az enyém lesz az első.

Kérdés kell e cserélni, vagy mikor kell cserélni, mennyibe kerül és Önök megcsinálnák e nekem?

Üdvözlettel: János

Re: BMW 530 XD

(Sándor, 2014.01.23 21:01)



Tisztelt János,

A ZF 6HP hajtóművek olajcsere intervalluma : A BMW szerint nem kell cserélni :) / szerintem ez nevetséges/.

A ZF gyári doksi szerint: 80.000Km futásteljesítmény után kell a szervizelést elvégezni. De ez a normál üzemeltetési viszonyokra vonatkozik. Ez alól kivétel a rendszeres rövidtávú utak megtétele, vontatás , taxi üzemmód,és a sportos vezetési stílus. Ilyenkor a teljes töltőtérfogat max 40 %-át cseréljük ki . A továbbiakban a 2 év / 40,000Km a mi ajánlásunk.

A saját véleményem szerint , egy hajtómű gyártó előírása hitelesebb mint azé , aki a hajtóművet beépíti a saját márkájába. Ezt a linket megnyitva meggyőződhet a véleményem hitelességéről.

http://www.zf.com/media/media/document/brands_3/service_information/sitematrix~1/transmission/cars_4/englisch_3/modelluebergreifend_1/ZP_SI_Oelwechselkit_EN.pdf

A szervizelés összköltsége 60,000FT és Kb fél órát vesz igénybe.

Üdvözlettel : Sándor.

kis.galamb@vipmail.hu

(Galamb Tamàs, 2014.01.22 00:09)

Jó napot! Segitségre/tanàcsra lenne szükségem. Van egy audi a6 2,5 tdi tiptronic váltóval szerelt autóm. Tapasztalataim a váltóval: "D" állàsban álló helyből elindulva normàl gàz adàssal csúszik az 1-es,2-es és kb 40-45km/h-ig a 3.sebességi fokozat is. Ha 3.-ban padló gàzt nyomok akkor egy kis idő után abba marad a csúszàs 2-esben is. Ha manualis àllàsban van a váltó akàr 1-esben,akàr 2-esben egy bizonyos idő utan megszűnik a csúszàs és kellemes gyorsulàs van. Akkor is csúszni szokott ha x sebességnél elveszem a gàzt és csak gurulok,majd ujra gázt adok. Ekkor teljesen mindegy h hanyadikban van csúszik,újra vissza kell engednem a fordulatot alapjaratra,majd ismét gàzt adni,ilyenkor mar nem csuszik. Előre is köszönöm a segitséget. Üdv.

Re: kis.galamb@vipmail.hu

(Sándor, 2014.01.23 20:48)


Tisztelt Tamás,

A ZF 5Hp 19-es hajtómű a 3 fokozat kapcsolása után zárja a converter áthidaló tengelykapcsolót / az első generációs 2.5 TDI már a 2. fokozatban is /. Ebből adódóan az 1,2,3. fokozatban a nyomaték átvitel hidraulikus a converterben . Amennyiben a hajtómű valóban megcsúszna , akkor a hajtómű beállna szükségfutásra , amit a vezérlőegység hibakódok formájában betárolna. Nem tudom megmondani , hogy Ön a hidraulikus hajtást érzékeli -e megcsúszásnak ? Amennyiben ellátogat hozzánk egy diagnosztikára , akkor ezt tisztázni tudjuk.

Üdvözlettel : Sándor.

Ford Taurus 2005

(Bence, 2014.01.22 05:30)

Rendben, koszonom szepen.

kis.galamb@vipmail.hu

(Galamb Tamàs, 2014.01.22 00:14)

Jut eszembe, 4.-ben 60-tól ràzza is valami az egész kocsit. Hideg vàltónal rántàs szerű kapcsolàst lehet érezni felfele váltásnál. Ha hideg ha meleg,2-esben meghajtom jobban "D" állàsban akkor van h 1 km utan vált fel 3.-ba.

s60, safrane

(Tibor, 2014.01.21 22:58)

Tisztelt Sándor!
Itt is szeretném megköszönni a mai segítségét. Az elmúlt egy héttel ellentétben ma végre nyugodtan alszom, tudva, hogy jó a váltóm.
Uraim!
Akinek váltó problémája van annak bátran ajánlom Sándort. Szakértelme illetve a munkához és az emberekhez való hozzáállása nem hagy kívánni valót maga után. Vidékről is megéri felutazni és is így tettem és nem bántam meg.
Köszönettel Tibor.

Re: s60, safrane

(Sándor, 2014.01.21 23:30)



Tisztelt Tibor,

Megtisztelő számunkra a pozitív visszajelzése. Köszönjük szépen.



Üdvözlettel : Sándor.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »