Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: Budapest

(Sándor, 2014.02.02 19:47)


Tisztelt Ernő,

A hajtómű szervizelésének az összköltsége 15,000Ft. Amennyiben erre igényt tart kérem egy nappal előtte telefonon beszéljük meg az érkezése időpontját.

A felkapcsolási fordulatszámok pozitív tartományba történő eltolódását okozhatja az is , hogy a vezérlőegység rendelkezik " melegítőprogrammal ". Ebben az esetben a felkapcsolási fordulatszámok eltolódnak Kb 500-1000 ford/perc tartománnyal. Amennyiben felkapcsolási fordulatszám ennél magasabb , akkor vezérlési hiba állhat a háttérben.

Üdvözlettel : Sándor.

1994 Chrysler LHS

(Tamás, 2014.02.01 22:58)

Üdvözletem!

Van egy 1994-es Chrysler LHS-em (alias Chrysler New Yorker, Chrysler Concorde, Eagle Vision stb.), 3.5 V6 motorral és egy 4 sebességes ATSG 42LE (A606) váltóval (váltókkal, mert 2 is van).

Az eredeti váltó úgy járt, hogy a 4. sebességet nem veszi (próbálkozik 3-4 alkalommal, aztán 3-ban marad. Az esetek többségében ha lelassulok, akkor ránt egyet és másodikban marad (LIMP mód). Autó megállít, gyújtás ki, gyújtás be, indít és megint megy, 3-ig felkapcsol, 4-et próbálgatja aztán feladja.

Gondoltuk kibabrálunk vele és szereztem egy másik váltót. Kicseréltük, teljes olajcsere volt (nyomatékváltóban is), próbaút. Felkapcsol negyedikbe is, hurrá. Működik. De 10-20 km után ha lelassítok, akkor ránt egyet és másodikban marad gyújtás ki-be-ig. :(
Az újonnan beszerelt váltóban az ő ki/bemenő sebesség szenzorai vannak, nem cseréltük őket. A váltóvezérlő kompjúter az eredeti váltóé. Még próbálkozunk a szenzorok egymás utáni csereberéjével, aztán kb. azt fogjuk tenni, amit most ajánlasz. :)

Köszönettel:
Tamás

Re: 1994 Chrysler LHS

(Sándor, 2014.02.02 19:39)



Tisztelt Tamás,

A leírtak alapján a beépített hajtómű beáll szükségfutásra , aminek az okát csak a hibatároló " lekérdezése " után lehet megmondani. Kérem a kiolvasott hibakódokat írja meg, vagy hívjon fel telefonon.

Üdvözlettel : Sándor.

attika.keszi@freemail.hu

(Attila, 2014.02.01 20:22)

Szia. Peugeot 406 2001-es évjáratú Hdi autómatát szeretnék vásárolni. Erről a váltóról kérném ki a tanácsodat,mi a tapasztalatod. Tartósság,ha elromlik javítási költség,stb. Köszönöm:Attila

Re: attika.keszi@freemail.hu

(Sándor, 2014.02.02 19:29)

Tisztelt Attila,

Az adott típust / erőforrástól függően / szerelték ZF 4HP 20 és AL4 -es hajtóművel is . Az AL4-es hajtómű maga a rémálom , főleg egy 12-13 éves jármű esetében. A ZF hajtómű eseteges nagyjavítása is egy 400,000 Ft -os kiadást jelenthet. Önnek is ajánlom, hogy olvassa el a legalsó menüpontunkat a jármű megvásárlása előtt.

Üdvözlettel : Sándor.

bartos70@gmail.com

(B László, 2014.02.01 15:58)

Audi A4 1998 4 sebességes automata váltója 2.sebességből 3.-ba váltás során ránt egyet, majd rendesen megy, visszafelé és a többi sebességi fokozatnál is tökéletesen vált. Milyen hibalehetőség merülhet fel, annak milyen költsége van?

Re: bartos70@gmail.com

(Sándor, 2014.02.02 19:21)



Tisztelt László,

A jelenséget okozhatja a hidraulikus vezérlés meghibásodása / is / , de mindenekelőtt javasolnék egy " gázpedál tanítási " procedúrát . Ez Kb. 5 percet vesz igénybe. Amennyiben ezután a jelenség megszűnik , akkor öröm boldogság:).

Üdvözlettel : Sándor.

nincs hajtás

(v.lászló, 2014.02.01 15:38)

Tisztelt Szerviz!
Pár napja beszéltünk egy VOLVO S60 automatáról ahol is nincs hajtás abszolút. Azóta kétszer próbáltam.Néhány váltás (P-R-D között) erejéig volt fokozat,utána már nem ,ismét csak üresben forgott a motor.Olajszint ellenőrizve.Mivel belül van a szűrő nem lehet,hogy az eltömődött és attól megy el a nyomás? Szeretnék egy pontos hibabehatárolást készíteni az autómról.
Köszönettel,

Re: nincs hajtás

(Sándor, 2014.02.02 19:16)



Tisztelt László,

Írásban sem tudok pontosabb " hibabehatárolást " adni mint a telefonbeszélgetés alkalmával / gondolom ezt megért/i. Hibamegállapításhoz minimum egy diagnosztikára és azt követő hajtómű szétszerelésre lesz szükség.

Az AW 55-50 és TF 80 SC / 5 ill 6 fokozatú / hajtómű esetében a leírt tünetek alapján egy nagyjavítás szükséges. Amennyiben benzines erőforrással szerelt és 4 fokozatú hajtóművel szerelt a járműve , akkor sem változtat az előzetes hibabehatároláson. Kivéve abban , hogy a 4 fokozatú hajtóműben a sebességváltó szétszerelése nélkül is cserélhető az ATF szűrő.

Az ATF szűrő eltömődését az aktív elemekről levált törmelékek okozzák, amit egy szűrőcsere csak rövid távon orvosol. Ami lehet 5-10 vagy 50 Km.

Üdvözlettel : Sándor.

Budapest

(Hegedűs András, 2014.02.01 12:53)

Az alábbi, gyárilag szerelt automata váltós kocsihoz keresek váltó-olajszűrőt:

FIAT Tipo , 1994, 1995cm3, 115 LE.

Lehet Önöknél kapni és ha igen mennyiért?

Üdvözlettel:

Hegedűs András

Re: Budapest

(Sándor, 2014.02.02 19:03)



Tisztelt András,

Az adott típus WV 096 hajtóművel van szerelve . / régi 3 tengelyes WV változat / amihez a csavarral rögzített szűrőre van szüksége. Kérem a holnapi nap folyamán hívjon fel telefonon , mert nem kizárt , hogy van "polcon " . A szűrő ára kb 5000ft .

Üdvözlettel : Sándor.

czuczszilard@centrum.sk

(anita, 2014.02.01 12:40)

üdvözlöm olyan kérdésem lenne hogy szeretnénk vásároni egy használt automat autot ön szerint melyik tipusu autot érdemes megvásároni a fiat cromárol mi a véleménye? válaszát elöre is köszönöm

Re: czuczszilard@centrum.sk

(Sándor, 2014.02.02 18:57)



Tisztelt Anita ,

A használt automata hajtóművel szerelt jármű megvásárlása előtt , kérem olvassa el a legalsó menüpontunkat.

Az adott típust szerelték 5 és 6 fokozatú hajtóművel is. A 6 fokozatú sebességváltóval szerelt szerintem mindenképpen jobb választás.

Mindkét esetben a szervizköltség Kb: 15,000Ft. A kapcsolási rendellenességek esetén a szeleptömb csere 300-ill 320,000Ft. Az esetleges nagyjavítások költsége /5 fok/ 520-550,000Ft. A 6 fokozatú sebességváltónál pedig 600-620,000Ft.

Üdvözlettel : Sándor.

Véménd kossuth L 30

(Rudi, 2014.01.31 18:10)

Üdv:17 éve vásároltam egy 124 300 turbodsel automata autót Soha nem volt semmi gondom vele utángyártott fékbetétek 40Km után érezhetően fogtak a váltó 2 tőt váltott egymás után hangosan szerintem fel le javítás után a hangos váltás maradt az autó továbbra is jól ment Reggelente kicsit késve indult el de utána nem volt probléma,csak a durva váltás.400 km után menet közben recsegés gyorsan megálltam,nagyon nehezen tudtuk félretolni.Minden állásban hátrafelé mozdult recsegve.Vettem egy felújított váltót de a számuk nem stimmel pedig az eladó szerint ui tipusból lett kivéve.Az Én váltóm :722357 0 3282805 a vásárolt :2012710101 35 501300 Belehet építeni vagy sem?

Re: Véménd kossuth L 30

(Sándor, 2014.02.02 18:49)


Tisztelt Rudolf,

A bontott hajtómű sorozatszámában is szerepelnie kell a 722.3 -nak . Ezenkívül, ha a külső paraméterek megegyeznek , akkor a hajtómű beszerelhető. / harangház , menesztőtárcsa , vákum csatlakozók stb...

Üdvözlettel :Sándor.

Mersedes b180 cdi

(Dani Csanba, 2014.01.31 13:20)

Üdvözlöm

egy mercedes b180 cdi automata váltós autóm van.
a hibajelenség az hogy már a második tankolás után az autó nem hajlandó jobban menni mint 20-30 km/h
ez néhány kilométer után megszűnik, hátramenetben viszont nem tapasztaltam problémát.
A másik jelenség pedig, hogy az autó szükségtelenül visszaváltott és néha váltáskor ránt egyet.
kérem segítsen mi lehet a probléma és mennyibe kerülhet a megoldása.
az autóba 190e km van nemrég vettem ezért az olajcserét nem tudom hogy volt-e.

válaszát és segítségét előre is köszönöm

Re: Mersedes b180 cdi

(Sándor, 2014.02.02 18:45)



Tisztelt Csaba,

Nagy valószínűséggel motorikus probléma miatt nincs teljesítménye a járművének. A hátrameneti fokozatban a nagy áttételi arány miatt nem tapasztalja a jelenséget . Előremenetben a kapcsolási rendellenességeket is a "fals" terhelésjel okozhatja / nagy terhelésjelhez tartozó csökkent teljesítmény/.

Üdvözlettel : Sándor.

Budapest

(Péterfy Ferenc, 2014.01.31 10:14)

Tisztelt Uram! 1993 as évjáratú 200 e mercedes van új kora óta a családban. 4 f automata váltója nem húzza ki a sebességeket, hanem azonnal levált, visszaváltani pedig csak a legszélsőségesebb körülmények között hajlandó. Szépen vált nem ránt, mindegyik sebesség meg van, a hátramenettel együtt. Az olajban és a szűrőben kb 12 ezer km. Az olajszint melegen hidegen is rendben van. Ha van ötlete kérem írja meg, és a javításra egy körülbelüli összeget is kérem közöljön. Segítségét előre is köszönöm.

Re: Budapest

(Sándor, 2014.02.02 18:41)


Tisztelt Ferenc,

A jelenséget a 722,3-4 hajtómű esetében a következő meghibásodások okozhatják:

1, a vezérlőhuzal helytelen beállítása
2, Hidraulikus vezérlési hiba
3, regulátor hidraulikus "áthallás" / kopás / amit okozhat a váltóházban kialakított tömítőfelület kopása is.

A mi műhelyünk nem vállalja a 722.3-4 sorozatú hajtóművek javítását . Kérem a holnapi nap folyamán hívjon fel telefonon és szívesen megadom az illetékes kolléga telefonszámát .

Üdvözlettel : Sándor -

Miskolc

(Gergő, 2014.01.30 20:30)

Tisztelt Cím!
Van egy 2000-es évjáratú A6-os Audi,ami Tiptronic váltóval van felszerelve....úgy érzem kezdenek előjönni a váltó problémák,melyeknek tünetei a következők:
-amikor az autót behúzom D állásba egy kicsit elgondolkozik és nem rögtön indul meg,ha pedig hátramenetbe kapcsolok szinte már meg sem akar indulni magától,csak ha gázt adok neki,pedig régen miután átkapcsoltam "D"-be vagy hátramenetben rögtön megindult az autó ha felemeltem a lábam a fékről
-a következő észrevehető probléma,hogy gyorsítás közben sokkal jobban pörög a motor mint régen.
Előre is köszönöm a segítséget!


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »