Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

London, Egyesült Királyság

(seboklaci, 2014.02.11 21:45)

Tisztelt uram! Mercedes E 220 CDI W211, 2003.02.11.-ei első forgalomba helyezésű járművem 5 fokozatú automata váltó hibája, hogy nem engedi fel a fordulatszámot a normális kapcsoláshoz, hanem idő előtt, kb 2000-es fordulatszámnál továbbkapcsol. Ezzel egyidejűleg a teljesítmény jelentős csökkenése érezhető. Ezért nem tudom rendeltetésszerűen használni. Tudna nekem segíteni?

Re: London, Egyesült Királyság

(Sándor, 2014.02.12 21:52)



Tisztelt László,

A motor teljesítmény csökkenését nem okozhatja a hajtómű meghibásodása . Ezért mindenképpen első lépésben a motor diagnosztikát javasolnánk.

Üdvözlettel : Sándor.

BMW E61 525D (2005)

(Kasler Gábor, 2014.02.11 16:45)

Tisztelt Sándor!

Egy BMW 525d E61-ről lenne szó, a problémám az, hogy a váltó néha beragad egy bizonyos sebességfokozatba, és gázelvételre nem akar felváltani magasabb fokozatba. A jelenség akkor szokott mutatkozni, ha egy emelkedőn megyek fel, állandó fordulaton, ugyanazon sebességfokozatban, és mikor felérek, és elveszem a gázt, nem vált magasabb fokozatba, csak úgy, ha felpörgetem a motort kb. 3000-ig. Ekkor viszont rántás kíséretével vált fel. Néha az is előfordul, hogy a visszaváltás is ütésszerűen jön, ha egy kereszteződéshez érve lassítok, mintha visszaváltanék egy manuális váltót, és leugranék a kuplungról. Ezen kívül két alkalommal volt már, hogy reggel hideg indításkor hibakódot küldött a váltó, egyszer azonnal el is tűnt a hibakód magától pár másodpercen belül, másodszor pedig újraindítás után tűnt el. Az autót nem rég vettem, jelenleg 197.000 km van benne, ami valós. Az előző tulaj, állítása szerint cserélt már olajat a váltóban, azt nem tudom, hogy mikor. Szeretném a véleményét kérni a hibajelenséggel kapcsolatban, hogy elég lenne e, egy újabb olajcsere, vagy pedig komolyabb beavatkozás szükséges!?
Válaszát előre is köszönöm!

Tisztelettel: Kasler Gábor

Re: BMW E61 525D (2005)

(Sándor, 2014.02.12 21:30)



Tisztelt Gábor.

A visszakapcsolásnál tapasztalt " rántás " szerű érzést a mechatronik kopásából adódó hidraulikus veszteségek okozzák / ZF 6HP 26 / A leírtak alapján a hajtómű rendszeresen beáll szervizállásba , aminek az okát csak a hibatároló kiolvasása után tudjuk behatárolni. Amennyiben a diagnosztikára igényt tart , kérem előtte egyeztessünk időpontot telefonon . Köszönöm.

Üdvözlettel : Sándor.

Budapest

(Krisztiàn, 2014.02.11 14:43)

Tisztelt Uram! Lenne egy fiat brava 98-as autóm, ami hidegen olyan tünetet produkál, hogy villog a váltó visszajelzö és világít a befecskendező vizzajelző lámpa ezek mindig egyszerre villannak fel és alszanak ki amint melegszik a motor.hidegen d és r be nagyot rànt a váltó de amint melegszik ez elmúlik. Voltam vele márkaszervízbe de semmi hibakód nem volt.Tanácsára lenne szükségem, hogy mi lehet a probléma. Köszönettel:Krisztiám

Re: Budapest

(Sándor, 2014.02.12 21:22)


Tisztelt Krisztián,

A leírtak alapján a hajtómű beáll szükségfutásra . Ilyen esetben szinte minden esetben van hibakód " betárolva " a vezérlőegységben. Kérem látogasson el műhelyünkbe egy diagnosztikára. Érkezése előtt kérem hívjon fel telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel :Sándor.

pecske@hotmail.com

(Ágoston Enikő, 2014.02.11 12:53)

Tisztelt Sándor !
Segítségét szeretném kérni. Vw passat B5-ös 99-es autónk van. Pár napja nem vált fel az automata váltó D- ből, ill. egyszer csak beindult, de másnap megint nem. Kb 1/2 éve volt váltóolajcsere-igaz akkor szűrőt nem cseréltek. Nem recseg,semmi gyanús hang nincs. Mi lehet az oka? Köszönettel, Á. Enikő

Re: pecske@hotmail.com

(Sándor, 2014.02.12 21:17)



Tisztelt Enikő,


A hajtómű beállt szükségfutásra , aminek az okát csak a hibatároló kiolvasása után tudjuk megmondani. Amennyiben a diagnosztikára igényt tart , kérem az érkezése előtt 1-2 órával hívjon fel telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel : Sándor.

tothne@vipmail.hu

(Tóth Imi, 2014.02.10 21:46)

Opel Omega 1996.os B. 2.0 benzines kombi. Az alábbi probléma van az automata váltóval. Garázsból, kb.20% os dőlésből,hátramanetben kb 2-3méter után mintha kidobta vona a sebességet és felpörgött a motor . csak felhúzatni lehetett, utána az előre menet is szórakozott. kérlek segíts mi lehet a baj. várom válaszod.

Re: tothne@vipmail.hu

(Sándor, 2014.02.12 21:13)



Tisztelt Imre,

A mai napon megbeszéltük a részleteket telefonon. Kérem az érkezése előtt hívjon fel . Köszönöm .

Üdvözlettel : Sándor.

maresz13@ yahoo.com.au

(maresz, 2014.02.10 11:30)

TC; kerem segitsenek felszeretnem tolteni a valtot olajjal de nem tudom hol kell ??
KOSZONOM

Re: maresz13@ yahoo.com.au

(Sándor, 2014.02.12 21:10)



Tisztelt Maresz.

Kérem adja meg a jármű márkáját, típusát és évjáratát. Köszönöm.


Üdvözlettel : Sándor.

george.oravecz@gmail.com

(György, 2014.02.07 16:45)

Kedves Sándor,

2009 Passat DSG váltós, kevés (53000km) az utóbbi időben visszakapcsoláskor csattanó, koppanó hangot hallat. Főleg 3-ból 2-be kapcsolásnál. Fel kapcsolásnál nem hallható zavaró hang. Rángatás nincs. 2- szer előfordult, hogy a váltó "vész" üzembe kapcsolt, villogott a műszerfalon a kijelző...A motor újraindításával rendben megy tovább. Olajcsere 60.000 Km-nél javasolt. Lehet-e összefüggésben a probléma az olajcserével, megoldódhat ettől?

Re: george.oravecz@gmail.com

(Sándor, 2014.02.12 21:07)



Tisztelt György,

A mi műhelyünk nem vállalja a robotizált hajtóművek javítását. Ettől függetlenül szinte biztosan ki lehet jelenteni, hogy egy olajcsere nem fogja a tünetet megszüntetni. Kérem a holnapi nap folyamán hívjon fel telefonon és szívesen megadom az illetékes kolléga telefonszámát .

Üdvözlettel : Sándor.

péter

(vibráció zf 5 hp 18, 2014.02.07 08:52)

Tisztelt doktor! Van egy zf5hp18 as váltóval rendelkező m52b Tu motorkódos bmw m.amiben pár km után mikor a váltó is eléri az üzemmelegséget D ben féken tartva vibrációt érzek a kocsin ami N illetve P fokozatokban megszűnik.nem állandó a hiba.főleg hosszabb út megtétele után érzem pl egy piros lámpánál.a jobb hátsó kerékfordulati jeledó hiba van az egész kocsiban.váltakozó interferencia ill szakadt.lehet e összefüggés?mert ezt a váltóban is megjeleníti a dugnosztika.tanácsra lenne szükségem mert egy halott váltóm már van.

Re: péter

(Sándor, 2014.02.12 21:01)

Tisztelt Péter,

Az ABS hibát mindenképpen javasolt megszüntetni , amitől a hiba nem fog megszűnni. A tünetet a converter áthidaló tgk indokolatlan / részleges/ zárása okozhatja . A jelenséget a Lock-Up hidraulikus körében fennálló hidraulikus "áthallás "okozhatja .

Üdvözlettel : Sándor.

Mezőkövesd Pető Auto Kft.

( Pető Imre, 2014.02.06 10:03)

Tisztelt Sándor.
A segítségét kérném a következő problémával kapcsolatban.
Audi A6 1,9 tdi 4 fokozatú AG4 dmx kódú automata váltó negyedik fokozatba kapcsoláskor felpörög,
a hiba tárolóban áthidaló tengely kapcsoló mechanikus hiba üzenet van eltárolva.
A sebességváltóban rendszeresen volt elvégezve az olaj és szürő csere. A váltó szétszerelése után
a K3 kuplung dugattyúját és lamelláját cseréltük, mert a lemella sor meg volt égve! Új szürőt és új olajat épitettünk be, a váltó tökéletesen műkődik az első három fokozatban, negyedik fokozatba váltáskor a motor továbbra is felpörög. A hiba továbbra is jelen van. Sajnos itt el akadtunk, amennyiben tud kérem segítsen.
Köszönjünk.
Üdvözlettel Pető Auto Kft.
petoauto@t-online.hu

Re: Mezőkövesd Pető Auto Kft.

(Sándor, 2014.02.12 20:50)



Tisztelt Imre,

Amennyiben továbbra is a converter áthidaló tgk csúszására utaló hibakód van betárolva a vezérlőegységben / OBD - P0741/ , akkor a converter felújítását el kell végezni, és a converter áthidaló tgk aktiválásáért felelős részegységeket átvizsgálni / vezérlés / .

Üdvözlettel : Sándor.

Sopron

(Lőcze Attila, 2014.02.05 23:00)

Kedves Sándor!
Köszönöm a múltkori fórumos segítségét a Citroen DS Borg Warner35-el kapcsolatban.
Annyi változás történt,hogy lecseréltem az olajat,és szűrőt a váltóban,most a hátramenet tökéletesen működik,határozott nyomatékkal beugrik hátramenetbe a váltó,viszont előremenetbe kapcsolva semmi nem történik,illetve egy nagyon halvány nyomaték mintha lenne.(az alapjárat minimális csökkenéséből gondolom).Okoskodásom szerint lehetséges hogy az első kuplung ment tönkre?
Ha Ön is úgy gondolja,hogy javítás szükséges,felhívnám időpont egyeztetés céljából.Van egy másik ugyanilyen váltóm,amelyet szeretnék átvizsgáltatni,illetve szervízeltetni mielőtt beépítem a most készülő autóba.
Köszönettel:Attila

Re: Sopron

(Sándor, 2014.02.12 20:44)



Tisztelt Attila ,

A " tartalék " hajtómű átvizsgálása esetén egy komplett tömítésgarnitúra költségét be kell kalkulálnia / ami szerintem megemészthető max 20,000Ft-os költséget jelent/. A BW 35 kiszerelt hajtómű szét -össze szerelésének a munkadíja 30,000Ft . / ez veterános kedvezményes ár :)

Üdvözlettel : Sándor.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »