Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Szolnok

(Molnár Iván, 2014.03.31 07:50)

A kocsi 2008-as F1-es BMW 730D.

Szolnok

(Molnár Iván, 2014.03.31 07:48)

A váltó nagyobb fokozatból leállva rúg egyet. Meredek lejtőn kidobja üresbe, a pince garázsból csak lendületben tudtam elindulni. Meredek lejtőn lefelé is csak nagy gáznál egy ugrással indult. A számítógépes teszt hibátlannak mutatta a váltót.
Tisztelettel várom válaszát. üdvözlettel: Molnár Iván

thoma@zoznam.sk

(Polya Tamás, 2014.03.31 00:46)

Tisztelt Sándor!
Elore is lenézést az ékezetekért,kulfoldi a billntyuzetem.Szoval,adott egy 2005-os audi a6 3.0 tdi quattro, 4f bmk jelzésu. 6 fokozatu automata váltos( a válto kodját sajnos nem tudom) Néhány napja azt vettem észre,hogy az elso 4 fokozatot rántással váltja,ezelott simán szinte észrevétlenuk váltott.... A másik észrevételem hogy a 3. és 4. fokozatot mintah kétszer váltaná,vagyis bevált hármasba a fordulat visszaesik,majd emelkedik ahogy normál gyorsításnál szokott,aztán megint visszaesik és emelkedik amig el nem vált a kovetkezo fokozatba. A kérdésem az lenne,hogy mi lehet az oka ennek a jelenségnek és hogy milyen hatással van ez az auto illetve válto mukodésére,élettartamára,illetve érdemes e azonnal szervizbe vinni a kocsit? Illetve mekkor koltséggel kell számolni egy azonnali szerviz esetén vagy mekkor lenne a koltség akkor ha a válto teljesen meghibásodna,menetképtelenné téve az autot? Válaszát elore is koszonom!
Udvozlettel: Tamás

Bmw 530d

(zsolt, 2014.03.30 19:00)

Tisztelt Sándor . Bmw530d van hiba uzenetetett írt Ki . Váltó rendszerhiba 2 szer írta Ki. Újra indítás után Az üzenet eltűnik . Az első hiba üzenet kb 2 hete Volt Most jelentkezett újra . Es észre vettem Hogy Az Auto sollst Egy nagy Hivsz van egyrésze víz szerű Volt es Egy Kis foltban olajszeru anyagot tapasztaltam .

delfinus@gmx.co.uk

(Gotthard, 2014.03.30 17:32)

Tisztelt Sandor

Lenne egy problemam es ezzel egyutt egy kerdesem. Egy Audi A4 Avantunk van, 2006-bol 2.0 diesel motorikusan. Termeszetesen automata es egyideje a szamitogep kijelzojen a PRNDS elkezdett villogni. Nem mindig, en ugy vettem eszre, h. hidegen nem igazan villog,pillog, de rendszerint , ha megallunk 2. inditasnal mar pillog. Talan ketszer elofordult,h nem vette egybol be a hatramenetet. Ugy hallottam, talan a valto vezerlo egyseggel lehet gond, ami nem javithato, csak egyazegyben cserelheto. Igaz ez ? Van valami hatranya, ha igy hasznalodik az auto ? Mennyibe kerulne onoknel egy ilyen javitas ugy penzben, mint idoben ?
Valaszat varom itt, v. e-mailben. Elore is koszonom !

aboby@freemail.hu

(Norbert, 2014.03.30 14:34)

Tisztelt Váltószervíz!
Adott egy 97-es VW Passat 1.9 TDI aut. 322000km-el AFN motorkód DMX váltókód .
5000km-el ezelőtt vásároltuk előző tulaj szerint 150000km-er ezelőtt váltóolaj csere volt azóta semmi .
Következő hibajelenségek:
Hidegen D-be rakva nem kezd gurulni csak áll,kis gázadásra megindul.
Bizonyos sebességeknél nagyot ránt váltáskor,van hogy gondolkodik váltás előtt.
Van hogy "megreked " 2-3 as között és felpörög, gázelvételre vált.
Visszafele váltások zökkenő mentesek. Van hogy napokig semmi hiba.
Kérdés önök szerint egy váltóolaj csere megoldaná-e a hibákat vagy felesleges pénzkidobás és inkább rögtön újítassuk fel a váltót.
Válaszukat előre is köszönöm!
Üdv

Renault Gand Espace 3.0 cdi 2002

(Nyilas László, Kőszeg, 2014.03.30 13:22)

Tisztelt Sándor!

Fent említett Renaultom bemelegedés után automata visszaváltásoknál kerregő hangot ad, "GEAR BOX FAULITY" kedves üzenet a kijelzőn, majd 4-dik fokozatban zárolja a váltót és ezek után csak abban a fokozatban hajlandó működni. Ha ez autópályán fordul elő 5-dik fokozatban akkor az első visszaváltásig marad az 5-dik fokozat és utána 4-ben zárol.
Leállítás és újraindítás után megint rendesen működik de számára tetszőleges időpontban megint "kiakad" ami nem függ össze a menetkörülményekkel.
Ilyenkor a kijelzőn eltünik minden a váltóra vonatkozó adat.
Váltóolaj lett cserélve de ez nem oldotta meg a problémát csak kicsit javult a helyzet.
Kérdéseim:
1.vállalnak ilyen váltó szerelést ?
2.mennyibe kerülne ?
3.és mennyi ideig kéne nélkülöznöm az autómat ?

Köszönettel

Csizmar Janos

(Ujfehértó, 2014.03.30 10:57)

Üdvözlöm! Mercedes w124 200d -m van. Megállás és P fokozatba kapcsolás után nem akar ujra beindulni csak akkor ha kiveszem N fokozatba és egy picit meg gurítom és közben ismét P fokozatba huzom. Azt szeretném kérdezni hogy ennek a javitása mennyibe kerülhet körülbelül. Mennyire nagy probléma? Válaszát előre is köszönöm

budapest

(adrian , 2014.03.29 19:31)

Üdv!
vw polo 1.4 1.6v automata váltós

Menet közben az autonak semmi baja de, a piros lámánál megállás után újra induláskor ugrik az autó.
Javitható?

Budapest Zugló

(Gyárfás László, 2014.03.29 17:38)

Tisztelt Sándor!

2001-es évjáratú 607-es Peugeot-om tiptronic váltója egyik pillanatról a másikra megbolondult. Először csak menet közben "D"-ből "N"-be váltott, de manuál állásban gond nélkül hazaértem vele. Azóta nem megy sehová, se automatában, se manuálban nem lehet kivenni az "N" állásból. Mi lehet a hiba?

Válaszát előre is nagyon köszönöm.
Üdvözlettel:
László

BMW 545i

(G István, 2014.03.29 16:48)

Tisztelt Sándor
2004-es BMW-mel az autópályán 130 Km\h haladva közepes gázadásra 1 fokozat helyett többet váltott vissza és abban az állásban maradt. Azonnal kiírta a váltóhiba üzenetet, ezzel együtt felvillant a menetstabilizátor és a motorhiba szimbólum is. Újra indítás után eltűnt a hiba kód és a hiba is és minden normálisan működött körülbelül 100 km ig utána újra ugyanezt ezt eljátszotta. Azóta váltásoknál ránt, nem vált olyan finoman mint előtte. Többször is magasabb fordulaton vált el mint előtte. Mi lehet a hiba, és mennyi lehet a javítás költsége?
Válaszát előre köszönöm

Bmw 530d

(Attila, 2014.03.29 00:54)

Annyi lenne a problémám,hogy sokszor cserben hagy,egyszer csak NEM INDUL,mi lehet a baj?

Érd

(Árpád, 2014.03.28 20:26)

Még annyit tennék hozzá, hogy az autó 220.000km-t futott

Érd

(Árpád, 2014.03.28 20:24)

Tisztelt Sándor,
BMW 530d E60 (2004) tipusú autómon (ZF6HP26, ha jól tudom) a következő jelenséget vettem észre: tempomatos 70-80km/h haladásnál a fordulatszám mérő ingadozik és van mikor kismértékben remeg az autó. Gondolom wandler probléma. Válatóolajat és szűrőt kicserélettem (gyári bmw volt minden), a váltót adaptálták, jobb lett, de nem múlt el a probléma(egyéb hibát nem érzek, szépen vált az autó). A kérdésem a következő lenne: mennyibe kerülne a wandler felújítása, mennyi garancia van rá, továbbá, mivel 4000km-rel ezelőtt volt a váltóolaj és szűrő csere, esetleg ezek újboli cseréjét el lehetne-e hagyni(sajnos nem olcsók). Esetleg ilyen hibánál ön milyen mértékű javítást/tisztítást javasolna.

Megtisztelő válaszát előre is köszönöm.
Árpád

jociolasz@hotmail.it

(József, 2014.03.28 11:09)

Üdvözlöm.
Nekem egy Chevrolet Trailblazer-em van. Tegnap mikor jöttünk vissza olaszba akkor többször kigyulladt egy lámpa együtt a chek-el és a motor nyomatéka meg is változott vagyis nem húzott az autó gázadáskor. Ha megálltam és megállítottam az autót és újraindítottam és álltam járó motorral két percet elaludt a hibakód jelző már újraindítás után és megint ment az autó gond nélkül. Minden esetben egy nagyobb rázós úton volt ez a probléma. Olajat a váltóban szűrővel harmincezernél cserélek mivel szoktam futót is húzni és ezt irja elő a Chevi is. Az olajszintet ellenőriztem járó motornál és rendben volt, de amikor ez a hiba volt és megnéztem akkor nem lehetett megnézni mert a nívón volt hab, de hidegen ma reggel megnéztem és egy kicsit magasabb is az olajszint hidegen. Semmi más hibát még nem észleltem vele mindig simán és szépen vált most is, talán az egyetlen amikor sebességbe teszem és tartom fékkel lehet hallani egy " klattyanást" és néha ránt is egy kicsit de az se durva. Amit már szerelők is kerestek a citromon a leeresztőcsavart mert abból sose lehet leengedni az olajat. A feltöltése pedig annyi mint amit előírnak, de szerintem nem egészséges hogy az a menyiségü régi olaj keveredik az újjal. Előre is köszönöm válaszát. József

Budapest

(Ferenc, 2014.03.27 19:03)

Tisztelt Sándor!

Az automata váltó teljes felújítási költsége érdekelne ennél az autónál amennyiben foglalkoznak ilyen típussal: Ford Mondeo 2003 2.0 TDCI (5 fokozatú tiptronic ha jól tudom). Ez hasonló lenne mint a VW Passat B5.5 (2001-2005) ?

Köszönöm válaszát.

ahham@freemail.hu

(Sz. János, 2014.03.26 18:48)

Üdvözlöm!

Van egy Mitsubishi galant v6 24 szelepes gépjárművem (1993) . Automata váltóval van szerelve. Probléma vele mostanában, hogy hármasból négyesbe ritkán, vagy nem is vált át. Pár napja végeztem a váltóban olajcserét, akkor 100km-ig jól működött, de azóta ugyan az a probléma áll fent. Mi lehet a probléma?
Előre is köszönöm válaszát!
Üdv, János

zoltanfazakas1975@gmail.com

(Fazakas Zoltán, 2014.03.26 08:38)

Tisztelt Cég!
Van egy A160-as Mercim automata váltós és behalt a váltója. A szerelő szerint a kuplungház van elrepedve, az lenne a kérdésem, hogy ez cserélhető darab, vagy inkább keressek egy bontott váltót. Sajnos a teljes felújítás az autó értékéből adódóan szóba sem jöhet (1200Euro-ért vettem).
Köszönöm válaszát!
Zoli

e280

(Tamás, 2014.03.26 00:15)

Minap vásároltam egy 1997es 5sebességes automata váltos mercedes e 280at.És ma,elimdultam munkába és azt vettem észre hogy az auto második fokozatbol harmadikba nehezen kapcsol,de ahogy kicsit melegszik a motor kb 50fokosra ez a jelenség elmulik és zeljesen normálisan vált.Sajnos megvételkor járattuk a motrot és majden üzemmeleg volt mikor elindultam,ezért nemis vettem észre,az lenne a kérdésem mi lehet a hiba forrása és hogyan orvosolható??

sgergo@gmail.com

(Gergő, 2014.03.25 20:00)

Üdvözlöm.

Saab 9.5 -ösön cseréltünk autómata váltó olajat. (aisin FA57D01, 5 sebességes váltó) Gyári specifikációval megegyező olajat használtunk. Csere és a megfelelő szintbeállítás után a probakör alatt amikor 3. fokozatba kapcsolt volna a váltó a motor felpörgött és megszünt a hajtás. 4. , 5. sebességfokozatok müködnek rajta, de ha a váltó visszakapcsol 3. ba, a motor ismét felpörög. Hibakód nincs. Kérdésem az lenne hogy okozhatja e a hibát a 3. fokozathoz tartozó mágnesszelep megszorulása, vagy ha esetleg más jellegű lenne a hiba, mennyibe kerülne a javítás. Köszönöm.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »