Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: mihaly.gall@freemail.hu

(Sándor, 2014.02.18 22:06)



Tisztelt Mihály,

Az F5A 51 hajtómű esetében az ATF szűrőt csak a hajtómű szétszerelése után lehet végrehajtani , ami csak a sebességváltó nagyjavítása alkalmával lesz szükséges. A szimpla olajcsere alkalmával a szükséges cseretérfogat 4 Liter ATF . / összköltsége 15,000FT/ . Amennyiben az átöblítéses csere szükséges lenne, akkor az összköltség max 25,000FT.

Üdvözlettel : Sándor.

300D

(mercedes124, 2014.02.15 18:04)

Üdv:Kevés Km bontott váltót vettem 7223 helyett 20127 számút be lehet építeni,nem ajánlom senkinek sok bosszúsággal jár/olajccsövek,citrom elektrom.vez stb Az autó szépen vált fokozott gázadással,de mikor S-be rakom,vagy visszavált hangos üt.Mi lehet a próbléma?Még valami az új váltó kartelja alacsonyabb a réginél,nem tudom mennyi olajat rakjak bele,a régi nivó igy nem hiteles.Okozhat-e próblémát ha 1/2 L-el több olaj van benne?Mert a katalógus 6,1-7,3 L ir tipustól függően.

Re: 300D

(Sándor, 2014.02.18 21:55)



Tisztelt Uram,

A 20127 típusszám számomra ismeretlen, nem tudom beazonosítani. Kérem a kartertömítés osztósíkja felett található 722. XXXXX.... azonosítót olvassa le a hajtóműről. Köszönöm.


Üdvözlettel : Sándor.

alfa 166 2.4jtd 20V 2004

(Zoltán, 2014.02.15 16:27)

T.Sándor!
A kiolvasott hibakód:P0758,P0768.Kérnék egy irányárat,ha nehézkes akkor max árat,illetve hogy mennyi időbe tellene a javítás.Köszönettel.

Re: alfa 166 2.4jtd 20V 2004

(Sándor, 2014.02.18 21:51)


Tisztelt Zoltán,

Mindkét hibakód a kapcsoló mágnesszelepek áramköri hibájára utal. Ritka esetben hibásodik meg egyszerre 2 db mágnesszelep. Ebből adódóan a vezetékezésben nagyobb a meghibásodás valószínűsége . A javítási költség a villamossági szerelő kolléga időarányos tevékenysége alapján alakul. Nem mindegy , hogy a motortérben található a meghibásodás , vagy esetleg a komplett műszerfal kiszerelése után tudja a meghibásodást elhárítani. Kérem hívjon fel telefonon és szívesen megadom a villamossági szakember telefonszámát. Köszönöm .

Üdvözlettel : Sándor.

BMW X5 3.0d 2003.06

(W.Kristóf, 2014.02.15 10:16)

Üdvözlöm!

Olyan gondom van, hogy az autóm kiírta a hibakódot (még GM váltós), enyhe rántással vált, s a szokásosnál jobban ki kellett forgatni hogy elváltsa magát. Miután jelentkezett a hiba 1km után félreálltam vele nem kínoztam, városban jött a jelenség így könnyebb dolgom volt. Egyszer próbáltam azóta, elváltja magát, simán elindul R illetve D fokozatba. Mi lehet a hiba oka, a jelenség előtt 2 héttel volt hibakód kiolvasáson akkor semmi problémát nem észleltünk még, az olajszint is megfelelő volt?.

Válaszát előre is köszönöm!

Re: BMW X5 3.0d 2003.06

(Sándor, 2014.02.18 21:45)



Tisztelt Kristóf,

Kérem a hajtómű hibatárolóját olvastassa ki és a kódokat írja meg. Amennyiben a diagnosztikára igényt tart kérem előtte egyeztessünk időpontot telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel : Sándor.

Citroen C5 Székesfehérvár

(Géza, 2014.02.15 09:20)

Üdvözlöm!

2006-os Citroen C5-ös 6 fokozatú Aisin TF80SC váltóval. Az esetek felében nem vált szépen, nem ránt, nem üt, csak olyan bólogatós, érezni a váltásokat. Hibakód nincs, olajszint rendben, kétszer cserélve. Hidegen és melegen is jelentkezik a hiba.
Mennyire komoly a hiba, és mennyire lehet halogatni az esetleges javítást?

Köszönöm megtisztelő válaszát, további szép napot:
Géza

Re: Citroen C5 Székesfehérvár

(Sándor, 2014.02.18 21:42)



Tisztelt Géza,

Az adott hajtóműnél a kapcsolási rendellenességeket . a legtöbb esetben a hidraulikus vezérlés kopásából adódó nyomásveszteségek okozzák. Javasolnám , hogy látogasson el hozzánk, egy menetteszttel egybekötött diagnosztikára.

Üdvözlettel : Sándor.

sandor.sandor.en@gmail.com

(Alvó Menyét, 2014.02.15 05:45)

Üdvözlöm! Egy AL4-es váltó van az autómban,C5-2.0 HDI 2002-es. Ez a váltó bármikor --álló helyzetben is-- úgynevezett vészhelyzetbe kapcsolja magát.Ez abból áll,hogy ugyanazt a menetsebességet csak jóval nagyobb motorfordulaton lehet elérni.Ön szerint mi lehet a hiba oka? Tisztelettel:Sándor

Re: sandor.sandor.en@gmail.com

(Sándor, 2014.02.18 21:39)



Tisztelt Uram,

A hajtómű beáll szükségfutásra, aminek az okát csak a hibatároló kiolvasása után tudjuk megmondani. Kérem olvastassa ki a hibatárolót és a kiolvasott kódokat írja meg. Amennyiben a diagnosztikára igényt tart , kérem előtte egyeztessünk időpontot telefonon . Köszönöm.

Üdvözlettel : Sándor.

mihaly.gall@freemail.hu

(Mihály, 2014.02.16 09:46)

És még annyit, hogy a váltóolajszűrőt mindenképp ki kell-e cserélni, és ha igen szét kell-e bontani a váltót ennél a típusnál?
Válaszát előre is köszönöm :Mihály

kacesz@gmail.com

(Fodor János, 2014.02.14 18:46)

Kedves Sándor
Beszéltünk már régebben telefonon.Akkor meg adta egy ismerösének a számát nekem, de én valahová elkevertem.
Ö automata váltos renault ( lagunával) foglalkozik, ha jol emlékszem.Kérem adja meg ujra az illetö számát. Akkor az volt a kérdésem hogy van -e olyan szoftver a lagunákhoz, mint a Volvo-k hoz.?/ ez lehet segit, hogy vissza emlékezzen/
Köszönettel Fodor János

Re: kacesz@gmail.com

(Sándor, 2014.02.14 20:08)


Tisztelt János,

Amennyiben a Neutral Controll funkció "kiiktatása " miatt szeretne szoftvert frissíttetni , akkor sajnos a tudomásom szerint a Renault -nál ez nem megoldható. / 5 fokozatú AW 55-50 SN/ . Kérem a hétfői napon hívjon fel és szívesen megadom a Renault -os kolléga telefonszámát.

Üdvözlettel : Sándor.

mercedes 124 300D

(jános, 2014.02.14 12:14)

Üdv:Leállt az autó recseg ropog a váltó Mennyi lenne a felújítás tól-ig ennyi év tapasztalatból irány ár. Hogy járnék jobban Külföldről bontott akár 1 év garanciával,vagy itthon felújítani Önöknél.Ön mennyi garanciát ad?

Re: mercedes 124 300D

(Sándor, 2014.02.14 20:03)

Tisztelt János,

A 722.3 /4 típusú hajtóművek felújítási költsége irreálisan magas a járművek forgalmi értékéhez képest. Véleményem szerint, egy jó állapotú bontott hajtómű beszerzése jelenti a megoldást. / 30-80,000Ft/.


Üdvözlettel : Sándor.

Budapest

(Szabo Zoltan, 2014.02.14 10:54)

Jo napot kivanok!

Kerem ha teheti jelezze felem amennyiben van tudomasa arrol, hogy az orszagban kinel szerezheto be egy 1983-as VW Golf 1-e, 1,6os dizel automata valto TC vagy TG kodjelzessel.
Ugyanakkor megkoszonnem ha dokumentacio forrast tudna nekem kuldeni a zotyas@yahoo.com cimre.

Segitseget nagyon koszonom, elnezest ha raboltam az idejet!

Maradok tisztelettel,
Szabo Zoltan

Re: Budapest

(Sándor, 2014.02.14 19:52)



Tisztelt Zoltán,

Az adott évjáratú gépjárműhöz egy jó állapotú bontott hajtómű beszerzése szerintem a lehetetlen kategóriába tartozik . A sebességváltó nagyjavításának a költsége Kb: 150,000Ft költséget jelenthet. A javítási kézikönyvet az Ön által megadott e-mail címre elküldöm.

Köszönöm a bizalmát . Üdvözlettel : Sándor.

BMW E61 525D (2005)

(Kasler Gábor, 2014.02.14 05:57)

Tisztelt Sándor!

Köszönöm a válaszát! Annyit szeretnék még kérdezni, hogy ezzel a hibával (mechatronik kopás), meddig tudok biztonságosan közlekedni? Ezt azért kérdezem, mert jelenleg külföldön vagyok az autóval, ráadásul elég messze, és csak a nyáron tudok legközelebb hazamenni. Az autó viszont napi használatban van, és az itteni szervíz költségek többszörösei az otthoninak. A hibát ki tudom olvastatni, van rá ismerősöm itt, de javíttatni otthon szeretném. Milyen hibaüzenet utal erre a hibára, és kb. milyen nagyságrendű lenne a javítási költsége, ha valóban ez a hiba?
Válaszát előre is köszönöm!

Tisztelettel: Kasler Gábor

Re: BMW E61 525D (2005)

(Sándor, 2014.02.14 19:47)



Tisztelt Gábor,

A Mechatronic meghibásodása miatt tapasztalt kapcsolási rendellenességek a legtöbb esetben csak a komfortérzetet csökkentik. Abban az esetben amikor a hajtómű beáll szükségfutásra , akkor egy " fokkal " komolyabban kell venni a jelenséget. Kérem a hibakódokat olvastassa ki és írja meg . Köszönöm.


/ a mechatronic javításának a költsége : hagyományos előválasztó karos kivitel esetén 190,000Ft, az E - shifteres pedig 230,000Ft /

Üdvözlettel : Sándor.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »