Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: David.Biro.92@gmail.com

(Sándor, 2014.03.01 21:57)



Tisztelt Dávid,

A holnapi napon felveszem a kapcsolatot veled e-mail-ben.

Üdvözlettel : Sándor.

VW Passat 2006. tiptronic olaj

(Szabó Gábor, 2014.02.28 20:10)

Tisztelt Sándor,

Egy 2.0 TFSI Passat-om van (200 Le) 6 fokozatú Tiptronic automata váltóval. Több helyen olvastam róla, hogy ebben a váltóban "örök-élet" olaj van, nem kell cserélni, sőt páran mesélték (nem ennél a típusnál), hogy az olajcsere csak tönkretette a váltót (a letapadt koszt és fém részecskéket feloldta). Az autóban 175 eKm van, a váltóolaj még nem lett cserélve. Kell-e, érdemes-e cserélni az olajat, és ha igen ez mennyibe kerül ? Van-e bármilyen diagnosztikai módszer, amivel a váltó állapotát meg lehet határozni (megbontás nélkül), illetve szükséges-e bármilyen rendszeres karbantartása ennek a váltónak ?
Problémám még nem volt vele, de nem merem azt állítani, hogy tökéletes, mivel ez az első automata váltós autóm.

Előre is köszönöm válaszát, tanácsait, tisztelettel :
Gábor

Re: VW Passat 2006. tiptronic olaj

(Sándor, 2014.03.01 21:55)



Tisztelt Gábor,

Az első olajcserét max!! 100,000 Km-nél meg kell ejteni. A következő szervizintervallumok 2év / 40,000Km. Amennyiben igényt tart rá , szívesen megadjuk az illetékes labor elérhetőségét , ahol az ATF állapotát meghatározzák. /szerintem ne legyen kíváncsi az eredményre, mert lehangoló lesz./

A hajtómű szervizköltsége 30,000Ft. Amennyiben a beavatkozásra igényt tart , kérem előtte egyeztessünk időpontot telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

szoragy@citromail.hu

(máté, 2014.02.28 18:30)

szép napot.
nekem is egy Chrysler váltoval van gondom.
a tipusa szintén A 604/41

a jelenség.
hazafelé jövet egyszercsak elkezdett a válto (sirni)mintha valaki egy ventillátorba papircsikot rakna,kb olyan hang volt.
egy darabig még ment az auto,kb 15 kilométert tudtam vele jönni hazáig. beállni már kin szenvdés volt.
egész uton max 30al tudtam jönni,ha fel akart váltani akkor üresbe rakta magát,és visszalassult,vagy olyat rántott hogy majdnem kiestem belöle.
ha üresbe rakta magát,akkor egy gázfröccsöt kellet adni hogy (elkapja)és tovább tudjak jönni..

most már meg se mozdul az auto az udvaron,csak a siró hang jön a váltobol..

néztem a kocsi alatt olajcseppek vannak.. de minimális..
(modjuk eddig nem volt..)
elképzelhetö hogy valahol kinyomta az olajat menet közben?
ismerös használta sokáig,szerinte alacsony volt az olajszint,és töltöt rá kb fél litert.
ennek két napja..
amikor néztem szerintem magas volt,mert a pálcán a jelölés legteteje felett volt picivel..
ez okozhatta a bajt?
mit tudok tenni hogy ujra müködjön az autom?

köszönettel.
máté.


Re: szoragy@citromail.hu

(Sándor, 2014.03.01 21:48)



Tisztelt Máté,

A leírtak alapján nagy valószínűséggel az aktív elemekről levált törmelékek eltömítették az ATF szűrőt. A "síró" hangjelenség kavitációs zaj , amit hallani lehet. Ebben az esetben nagy esélyt látok arra , hogy egy nagyjavítás szükséges, aminek az összköltsége Kb: 350,000Ft. Mindenekelőtt a járművet be kell szállítani egy diagnosztikára a műhelyünkbe. Kis esélyt látok rá , hogy a diagnózis más eredményt fog hozni.

Üdvözlettel: Sándor.

Eger

(Tóth Imre, 2014.02.28 10:31)

Tisztelt Sándor!

Érdeklődnék, hogy 2003-as BMW 745i üzem meleg váltó olajjal (kb 50km megtétele után) 3. 4. 5. és 6. sebességi fokozatban 1.500-as percenkénti fordulatnál el kezd rázkódni. A 3-4-5 alig a 6. fokozatban erősen érezhetően. Amennyiben a hiba ismeretes ön előtt, meg kérném, hogy adjon egy körülbelüli árajánlatot a javítására! Hibakód: váltó kommunikációs hiba és alacsony feszültség is volt.

Köszönöm válaszát!

Re: Eger

(Sándor, 2014.03.01 21:40)


Tisztelt Imre,

A jelenséget a Converter áthidaló tgk csúszása miatt tapasztalja / ZF 6HP / . Ilyen esetben a hajtómű nagyjavítása esedékes. A probléma megszüntetése érdekében a converter csere csak nagyon rövid távon hoz / hat ?/ megoldást , mivel a meghibásodás oka a hidraulikus nyomásveszteség a rendszerben . A ZF 6Hp/sorozatú sebességváltó nagyjavításának az összköltsége / hagyományos előválasztó karos / 550,000Ft . Az E -shifther-es kivitelé pedig 600,000Ft.

Üdvözlettel : Sándor.

Bmw 730d

(F.László, 2014.02.28 01:22)

Üdvözlöm,Fenti autót alig 1 hónapja vettem 2004 es évjárat.Az a gondom vele hogy emelkedőn eléggé rángatva megy fel szinte remeg az utastér.Ha átraktam a kormánynál m2 fokozatban akkor is alig megy de intenziven rálépve a pedálra gyorsul ugyan erősen,de ugy remeg az utastér hogy azt hiszem szétesik a kocsi.Egyébként sík terepen intenziven gyorsul,teszi a dolgát de egyenletesen tartva a gázpedált pl,az m0-son érzem hogy néha be-be rángat(vagy váltogat nem tudom)Mondtak olajcserét,mondtak utántöltést stb,stb.....mondták azt is hogy ne cseréljek olajat,hajtsam amig megy ugyis kuka a váltó.Ezért örülök hogy megtaláltam önöket mert legaláb szakember tanácsára tudok halgatni.Az lenne a kérdésem hogy ön szerint mi a probléma oka,kb mennyiből javítható és önök vállalják e ezt a beavatkozást.(a váltó 6 seb.triptronic)Még azt elfelejtettem hogy ijenkor a kijelző valami emissio problémát is ír,illetve a váltókar pozició hiba is megjelenik(amit angoltudás nélkül értettem)ilyenkor nem engedi az autót hátramenetbe kapcsolni sem.és 1 lassu elindulást vészüzemet?enged csak... Leállítás után a hiba megszünik enged váltani.Köszönöm ha elolvassa levelem és válaszol.Tisztelettel László

Re: Bmw 730d

(Sándor, 2014.03.01 21:27)



Tisztelt László,

A leírtak alapján az alapvető probléma a Converter áthidaló tengelykapcsoló csúszása. A hajtómű rendszeresen beáll szükségfutásra , ennek az okát / a converter csúszása ? / csak a hibatároló kiolvasása után lehet behatárolni.

A tapasztalat az, / 6HP/ hogy ilyen esetben a hajtómű nagyjavítása szükséges. Mindenekelőtt javasolnék egy menetteszttel egybekötött diagnosztikát. Amennyiben erre igényt tart , kérem előtte egyeztessünk időpontot telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

Budapest

(Tibor, 2014.02.27 23:06)

Tisztelt Szakértő!

2004 Vectra C GTS Z19DTH motorral és TF80SC váltóval szerelt autóm produkálja, hogy mikor már bemelegedett a 3. és 4. fokozat között felpörögve és "ütve" vált, persze ha az ember időben elengedi a pedált, akkor könnyebben vált és néha más fokozatoknál is csinálja, ha hajtva van, akkor szinte mindenhol megemeli a fordulatot váltás előtt, de ott nem "üt" a váltó. Néha visszaváltásnál is erősebben teszi sebességbe. Az autóban 280 000 km van legutóbb 190 000 km-nél volt benne olaj cserélve (állítólag a szerviz szűrőt is cserélt, amit nem hiszek el). Az autó a váltónál hibakódot nem ír ki, ezt a szervizben megnézték. Ön szerint mi lehet a probléma, lehet e orvosolni és kb. milyen költséggel jár?

Üdv: Tibor

Re: Budapest

(Sándor, 2014.03.01 21:21)


Tisztelt Tibor,

A leírt jelenség típushiba az AW 55-50 -es hajtóművek esetében . A tüneteket a hidraulikus szeleptest kopásából adódó hidraulikus nyomásveszteségek okozzák. Meleg üzemállapotban a tünetek felerősödnek , mivel az ATF olaj viszkozitása lecsökken, és a kopásból származó tömítési folytonosság hiánya fokozottabban mutatkozik a rendszerben. Ilyen esetben csak egy komplett hidraulikus szeleptömb csere jelenti a megoldást. A beavatkozás komplett költsége / olajcserével együtt / 300,000Ft. A beavatkozás megvárható Kb 3 órát vesz igénybe.

Üdvözlettel: Sándor.

Automata váltóval szerelt jármű megvásárlását tervezem.,, Mire figyeljek?

(Sándor, 2014.02.27 22:40)



Ajánlom azok figyelmébe a legalsó menüpontunkat , akik automata sebességváltóval szerelt jármű megvásárlását tervezik.

Üdvözlettel : Sándor.

Dunaharaszti

(Herczeg, 2014.02.27 20:32)

Tisztelt Uram!
Audi a4 2005multitronic váltós autóm gyorsításkor jobb oldalt rángatás érezhető,a váltó tavaly lett felújítva a benne található difi kb 1 hónapja futómű féltengelyek rendbe meg nézetem mi lehet a hiba??

Re: Dunaharaszti

(Sándor, 2014.02.27 21:23)



Tisztelt Uram,

Véleményem szerint a felújítást elvégző kollégát kellene felkeresnie a hibajelenséggel kapcsolatban. De ettől függetlenül mi is szívesen elvégezzük a hibamegállapítást . Kérem időpont egyeztetés végett hívjon fel telefonon.

Üdvözlettel: Sándor.

Bp

(Balázs, 2014.02.27 19:43)

Tisztelt Sándor!

7 sebességes DSG váltó diagnosztikát/javítást vállalnak (Volkswagen Golf 6)?

Üdvözlettel.

Re: Bp

(Sándor, 2014.02.27 21:19)


Tisztelt Balázs,

Nem vállaljuk a robotizált hajtóművek javítását. Amennyiben a holnapi nap folyamán felhív telefonon szívesen megadom az illetékes kolléga telefonszámát. Üdvözlettel: Sándor.

kawazoli@gmail.com

(zoli, 2014.02.27 19:36)

üdvözlet
van egy 1994es Chrysler Town@Country-m
3,8 V6 motor A604 41TE váltoval.
azt csinálja hogy 80- 90 fölötti sebességnél rángat,és valami kopogo ropogo hang jön a válto felöl...
ha elveszem a gázt akkor nem adja ezt a hangot.
amugy minden sebeségben rendesen rántásmentesen vált,alapjárattol már szépen kuszik az auto minden sebességben.

néha néha csinálja azt hogy induláskor lefullad,de az teljesen véletlenszerü. van hogy hetekig jo. van hogy naponta 4x 5x
az olaj nem büdös,szép piros szine van.
mi okozhatja ezt a dolgot,és kb mennyi lenne a javitása?

köszönettel zoli

Re: kawazoli@gmail.com

(Sándor, 2014.02.27 21:16)



Tisztelt Zoltán,

Mindkét hibajelenség a converter áthidaló tgk meghibásodására utal /hat/. Egy diagnosztika után mindenképpen tisztább képet lehet alkotni a hibáról.

Így látatlanul nem lehet kizárni azt, hogy a hibajelenségeket egyszerű felfüggesztési hiba és az alapjárati fordulatszám stabilizálásáért felelős egység meghibásodása okozza.

Üdvözlettel : Sándor.

Re: kawazoli@gmail.com

(Sándor, 2014.02.27 21:16)


Tisztelt Zoltán,

Mindkét hibajelenség a converter áthidaló tgk meghibásodására utal /hat/. Egy diagnosztika után mindenképpen tisztább képet lehet alkotni a hibáról.

Így látatlanul nem lehet kizárni azt, hogy a hibajelenségeket egyszerű felfüggesztési hiba és az alapjárati fordulatszám stabilizálásáért felelős egység meghibásodása okozza.

Üdvözlettel : Sándor.

Székesfehérvár

(Vágó János, 2014.02.27 15:27)

Tisztelt Sándor,
Bmw E60 530xd hibajelenség kapcsán keresem. Kb 60-70 sebesség tartományban enyhe gyorsításkor, fokozat váltást követően produkálja, hogy a fordsz.mérő fel-le ugrál kb. 100-200-as tartományt (motoron is hallom), majd egyszer csak megnyugszik, helyreáll a rend és megyünk tovább.
A tünet csak poroszkálós tempónál enyhe gyorsításkor érzékelhető, ha komolyabban gyorsítok simán teszi a dolgát, ütés, rángatás nincs. Váltó olaj csere volt gyári olajjal, szűrővel kb .30000km-el ezelőtt.
Egyenlőre csak néha bukkan fel a probléma, még finoman jelentkezik, inkább időben lépnék mielőtt elhatalmasodik a probléma.
Nekem a wandler gyanús.
Előre is köszönöm a megtisztelő válaszát.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »