Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

9094 Tápszentmiklós

(Viktor, 2014.03.09 08:50)

Tiszteletem!
Érdeklődnék, az automata váltó néha kidobja a sebességet,néha nem kapcsol feljebb,de ha le állítom a gépjárművet és pár perc múlva el indulok semmi gond,pár nap múlva megint kezdi előröl mi lehet a gondom?
köszönöm

Re: 9094 Tápszentmiklós

(Sándor, 2014.03.09 10:29)


Tisztelt Viktor,

Kérem adja meg jármű évjáratát, típusát és , hogy milyen erőforrással van szerelve. Köszönöm.

Üdvözlettel : Sándor.

Re: 9094 Tápszentmiklós

(Sándor, 2014.03.09 11:00)



Tisztelt Viktor,

A járműve A 604-es 4 fokozatú hajtóművel van szerelve. A leírtak alapján a hajtómű beáll szükségfutásra , aminek az okát csak a hibatárolóból kiolvasott kódok ismeretében lehet pontosan behatárolni. Mivel , van mikor napokig kifogástalanul működik, ezért nagyobb valószínűséggel perifériás meghibásodás okozza a jelenséget. / forgásjeladók, solenoid pack... /.

Kérem olvastassa ki a hibatárolót és a kiolvasott kódokat írja meg.Köszönöm.

Üdvözlettel : Sándor.

9094 Tápszentmiklós

(Viktor, 2014.03.09 10:48)

Tisztelt Sándor!
Ez egy 94-s chrysler voyager 3.3 benzines.
köszönöm

szia

(agha ziad, 2014.03.07 18:39)

Tisztelt Sándor
Persze nem látom akadályát....Olyan kérdésem lenne hogy gumik terén is illetékes vagy csak váltokkal kapcsolatosan lehet kérdezni?

Re: szia

(Sándor, 2014.03.08 18:56)

Tisztelt Agha Ziad,

Gumiabroncsokkal kapcsolatban nem tudok tanácsot adni. Ettől függetlenül a felajánlott diagnosztika továbbra is fennáll .

Üdvözlettel:Sándor

hubik.linda@t-online .hu

(Hubik Tibor, 2014.03.08 09:24)

Tisztelt Sándor!

Eg 2003 BMW320 d Touring 4 es automata váltó autóval rendelkezem a probléma az ,hogy legfőképpen hidegen alacsony fordulaton és gázpedálnál menet közben fel le ugrál a fordulatszám ami persze haladás közben oda vissza rángatja az autót ez kis gázadásra megszűnik majd amennyiben vissza állok egy normál haladási tempóra pl városban újra kezdi . azt is észrevettem ,hogy felváltásoknál ha finoman kezelem a gázpedált váltások előtt beremeg az autó és ha nem lépek a gázra nem is vált feljebb. kérem segitsen mi lehet a probléma és milyen anyagi vonzatával számolhatok.

Köszönöm Hubik Tibor 30/2280931

Re: hubik.linda@t-online .hu

(Sándor, 2014.03.08 16:25)



Tisztelt Tibor,

Az adott évjáratú és erőforrású jármű 5 fokozatú GM hajtóművel van szerelve. / tudomásom szerint/. Ennek a sebességváltónak az egyik típushibája a converter áthidaló tgk meghibásodás miatt fellépő "rázás". Kezdetben a 3,4,5 fokozatban kis terhelésnél, a későbbiekben a "rázkódást, vibrációt "egyenletes terhelés mellett fordulatszám ingadozások kísérik. A lock-up aktív eleméről a levált törmelékek eltömítik az ATF szűrőt és ez megássa a hidraulikus rendszer sírját. = teljes felújítás : 450,000 Ft + egy új hőcserélő : Kb 40,000Ft.

Amennyiben csak a converter felújításra koncentrálnánk , akkor is a nyomásveszteségből adódó meghibásodás okait is meg kell szüntetni: A beavatkozás új hőcserélő beépítésével + converter felújítás + M díj + ATF + szűrő + hidraulikus cseredarabos panel : Az összköltség így is eléri a 300,000 Ft-ot. Természetesen ilyen esetben a garanciát csak az érintet szerkezeti egység javítására lehet vállalni.

Üdvözlettel: Sándor.

x3815@freemail.hu

(András, 2014.03.07 15:28)

Helló!
VW Passat 2.8 V6 Tiptronic váltón hol kell ellenőrízni az olajszintet, se nívópálcát se nívó csavart nem találok, a VAG programom hibát nem talál.

Re: x3815@freemail.hu

(Sándor, 2014.03.08 16:08)



Tisztelt András,

Az alábbi linket megnyitva lépésről lépésre elsajátíthatja az olajcsere szakszerű munkafolyamatát.

http://www.myturbodiesel.com/wiki/atf-fluid-flush-tiptronic-b5-vw-passat-and-audi/
Mint egy képregény:)

Jó, munkát. Üdvözlettel: Sándor.

Volvo

(Jhonny, 2014.03.07 13:58)

Tisztelt Sándor,

van egy 2007-es 120ekm-t futott Volvo D5 C70-em kifogástalanul működő aut. váltóval. A váltóban ezeddig nem volt cserélve olaj. Kérdésem az lenne, hogy javasolt-e az olajcsere(szakszerviz elmondása szerint van benne rizikó, az olajcsere előhozhat meghibásodást a váltóban), kb milyen futásteljesítmény után számíthatok váltószerelésre? Olajcserével mennyivel tolható ki a váltó élettartama? Mi a legrosszabb eset egy ilyen váltónál és az mennyibe kerülne? Megbízható ez a váltó?

Üdvözlettel,


Jhonny

Re: Volvo

(Sándor, 2014.03.08 16:04)



Tisztelt Jhonny

A TF 80SC szervizintervalluma ennél a futásteljesítménynél 2év/40,000Km. A szervizelés összköltsége nem éri el a 20,000Ft-ot. A tapasztalataink szerint 150-200,000Km futásteljesítmény környékén tapasztalhatók az első kapcsolási rendellenességek. Ilyen esetben egy komplett szeleptest csere szükséges / 320,000 Ft összköltséggel/.

Sok esetben a tulajdonosok ezt a beavatkozást addig húzzák / időben és futott Kilométerekben/ , hogy egy komplett felújítás lesz a vége , ami eléri a 600.000 Ft-os kiadást.

Javaslom , hogy olvassa el az olajcserével kapcsolatban az érdekességek menüpontunkat / az élettartam olajról :)/

Üdvözlettel : Sándor.

Budapest

(Bartha Béla, 2014.03.07 12:59)

T:Sándor!

Van egy VW sharan automata váltos autóm,amelynek egyik pillanatból a másikra blokkolt a váltó,P-ből nem engedi áttenni semmilyen állásba.Ön szrint mi lehet a probléma?
Előre is köszönöm a válaszát.
Üdvözlettel:Béla

Re: Budapest

(Sándor, 2014.03.08 15:57)



Tisztelt Béla,

A shift-lock funkció reteszelő mágnese ragadt be. / előválasztó karnál található/. A meghibásodást okozhatja a mágnesszelep meghibásodása , vagy a féklámpa kapcsoló rendellenes működése.

Üdvözlettel: Sándor.

6000 Kecskemét

(Zsolt, 2014.03.07 11:11)

T. Sándor!

Kíváncsi vagyok a véleményére.
Vettünk egy 2002-es Mercedes E 270 (w211) automata váltós autót, magyarországi, végig vezetett szervizkönyv, 270 ezer km-rel.
Hibátlanul működik, úgy tűnik tényleg karbantartott autóról van szó, egy dolog viszont akad. 3-as, 4-es, 5-ös fokozatban alacsony fordulatról történő gyorsításnál (de még nem vált vissza a kocsi), enyhén, de azért érezhetően és számomra zavaróan rángat, inkább rázkódik. (páromnak fel se tűnik??).
Gumik frissen centírozva, nagyobb sebességnél sem üt, nem ráz. Ahány szerelővel beszéltem, mind mást mondott. Cseréljek váltó olajat (elméletileg nem is kellene), kardánnál van a probléma, váltótartó bakok rosszak, stb-stb.......
Ön szerint mi lehet a probléma? A gyorsítási fázist leszámítva hibátlanul fut az autó, ez a remegés viszont zavaró.
Előre is köszönöm a válaszát, üdv: Zsolt

Re: 6000 Kecskemét

(Sándor, 2014.03.08 15:53)



Tisztelt Zsolt,

A tünetet nagy valószínűséggel a converter áthidaló tengelykapcsoló csúszása okozza / lock-up csúszás/. Erről egyszerűen meg lehet bizonyosodni, ha a szerelőjének van olyan diagnosztikai műszere , amivel a lock-up funkciót ideiglenesen ki lehet kapcsolni. Ezután , ha a próba alatt is fenn ál a jelenség, akkor nem a hajtómű okozza a vibrációt.

Üdvözlettel : Sándor.

1202 Budapest

(citroen c6, 2014.03.06 23:36)

Szerbusz Sándor!

Még egyszer köszönöm a gyors és szakszerű javítást! A c6 nagyon szépen gurul, olyan mint újkorában. A befecskendezés és a váltó szépen együttműködik, a "vas" újra dinamikus és nem akar füstölni. Valószínű, hogy a váltó probléma kihatással lehetett a motorvezérlésen kívül a központi agyra is, mert a korábban jelentkező eseti problémák és hibás működések szépen elmaradnak. Végül is, ha egy nem szabványos led izzó bezavar, akkor a váltó hibás működése miért is ne. A C6 azt nyújtja, amit el kell várni tőle. Olyan az élmény, mint amikor megvettem. Tényleg nagyon szépen köszönöm nektek a visszaadott élményt. Sok sikert Nektek!!!

Üdvözlettel. Gábor

Re: 1202 Budapest

(Sándor, 2014.03.08 15:48)



Tisztelt Gábor,

Nagyon köszönjük a pozitív visszajelzését. GO! C6 :)


Üdvözlettel : Sándor.

Csak hátramenet van:

(Kasó László, 2014.03.06 21:40)

Üdvözlöm! Vásároltam egy VW B5 Passat 1.9 TDI 110le automataváltóst "Osztrák papiros". A váltó először nem reagált semmire .Kicseréltem computerét akkor lükverc megjött de a többi fokozatra nem reagál.Vissza raktam az eredeti computer lükverc megmaradt az most működik.De előre semmi .Lükinél is olyan mintha gondolkodna lassan indul meg.Mi lehet a hiba?Köszönöm előre!

Re: Csak hátramenet van:

(Sándor, 2014.03.08 15:46)



Tisztelt László,

Amennyiben Tiptr. 1 karállásban sem jön meg a hajtás előremenetben, akkor az előremeneti aktív elem mechanikai meghibásodása okozza a tünetet.

Üdvözlettel: Sándor.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »