Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: budapest 18ker

(unios autójavító, 2012.07.01 21:07)



Tisztelt László!

A hibaüzenet amit lát a műszerfalon a következők miatt fordulhat elő: A hajtómű beállt szükségfutásra, vagy az olajelhasználódás számláló jelzi az esedékes olajcserét. A hibatároló kiolvasása után fog kiderülni , hogy mi is a tényleges oka. Egy esetleges szervizelés költsége 14,000ft. Amennyiben erre igényt tart kérem előtte egyeztessünk telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

Volvo ZF 4 HP 14

(Attila, 2012.06.29 23:46)

Üdv Sándor!
Az autó egy '94-es volvo 480 ZF 4 HP 14 -es váltóval ..120.000km-el(hobbyautó)a kérdésem,hogy vajon hibajelenség e ennél a váltónál ha kis ütés érezhető,az egyik visszaváltásnál(ha jól emlékszem 3ból 2be) Néhány szerelő szerint ennél a típusnál ez természetes. ..Valamint minimális tömítetlenség(kis olaj szivárgás a féltengely szimeringnél) okozhat e némi teljesítmény vesztést..Az autó egyébként szépen kúszik,és vált felfelé.
köszönettel Attila

Re: Volvo ZF 4 HP 14

(unios autójavító, 2012.07.01 20:28)


Tisztelt Attila!

Az erőteljesebb "ütés " a Kick.down visszakapcsolásnál a következők miatt fordulhat elő a ZF 4hp 14/18 hajtóműnél.

- az aktív elemnél megnövekedett üzemi hézag / fékszalag kopás ,esetleg nem megfelelő beszabályozás/

- a vezérlőhuzal nem megfelelő beállítása

- a hidraulikus vezérlés akkumulátorának a hibája / rugótörés/.

Az első két hiba viszonylag rövid idő alatt elhárítható, de az utóbbi a hidraulikus vezérlés ki-szétszerelése esetén valósítható meg.

Üdvözlettel: Sándor.

Re: Re: Volvo ZF 4 HP 14

(unios autójavító, 2012.07.01 20:30)



Tisztelt Attila!

A féltengely szimmeringnél az olajszivárgás nem okoz teljesítmény veszteséget, de a szintet gyakrabban ellenőrizze. Amennyiben lehetséges a szimmeringeket cseréltesse ki.

Üdvözlettel : Sándor.

k

(Szabó Árpád, 2012.06.30 00:46)

nagyon köszi sándor,,,,,,,,ön egy szent!!!!!!!!!

Zsolt Anglia

(Zsolt , 2012.06.29 21:45)

Nagyon szepen koszonom a tanacsat ismet sokat segitett ,ha kiolvastattam a kodokat elkuldom itt a forumon megegyszer nagyon koszonom idejet es faradtsagat es kivanok nagyon sok sikert Onnek es csapatanak.

Tisztelettel Zsolt

UI. Kellemes hetveget

Kecskemét

(zoli, 2012.06.29 15:09)

Üdvözlöm!

2002-es BMW X5 4.4i váltóm meghibásodott egyik pillanatról a másikra!
Indulásnál a fokozatok között néha felpörög a motor majd sebességet vált jó nagy fuffanással (Nem minden váltásnál) Ha berakom D-be vagy R-be akkor is nagyot ránt a váltó!
A váltó át is ált kímélő fokozatba!
Kérdésem,mi lehet a hiba oka és mennyibe kerülhet ez nekem?Érdemes ezeket a váltókat felújítani vagy új állja a helyét?
Köszönöm válaszát!

Re: Kecskemét

(unios autójavító, 2012.06.29 20:56)



Tisztelt Zoltán!

A ZF 5HP 24-es hajtómű esetében az Ön által leírt jelenséget a legtöbb esetben az indítókuplung mechanikus sérülése okozza / törés, repedés/. Ilyen esetben egy nagyjavítás esedékes, aminek az ára eléri a 350,000 Forintot.

Mindenekelőtt javasolnám , hogy látogasson el egy diagnosztikára.

Üdvözlettel: Sándor.

Bolton Anglia

(Zsolt , 2012.06.29 14:29)

Tisztelt Sándor!
Elnezest a zavarasert de volna par kerdesem a multkor is nagyon sokat segitett ,(206 peugeot 1.4 valto levalasztasa a motorrol).Sikeressen osszeraktam tettem vele probakort kb 5-8 km 3xszorra nagyon jol mukodott alapgazon is joll kuszott a sebessegeket jol rakta a fordulat is visszaesett a valtas utan ,egyszeribe azt vettem eszre nem kuszik eroteljessen mint elotte gondoltam megnezem az olajszintet a leirtak alapjan 60 fokos motor vizszint kozepso csavar ki de olaj nem jott ki toltottem bele kb 1 liter al4 olajat ahogy elindultam megjelent a hopehely es sport villog parat azt abba marad utana nem villog csak indulaskor nagyobb fordulatnal de ha megallok nem kuszik olyan eroteljessen sott mintha nem volna olyan ereje ,On szerint az alacsony olajszint tonkre tehette par kilometer alatt vagy valamelyik magnes szelep ment el. Idejet es faradtsagat elore is koszonom .

Re: Bolton Anglia

(unios autójavító, 2012.06.29 20:51)



Tisztelt Zsolt!

A gyári olajat kiválthatja bármelyik DEXRON III-as teljesítményszintű ATF termékkel. A hajtómű beáll szükségfutásra , aminek az okát a hibatároló kiolvasása után lehet megtudni. Kérem olvastassa kim a hajtómű hibatárolóját , és a kódokat írja meg itt a fórumon.


Amennyiben a szükségfutás kizárólag hideg üzemállapotban áll fenn , akkor a 2 db nyomásszabályozó szelep cseréje javasolt. / típushiba DPO / AL4/.

Üdvözlettel: Sándor.

Budapest

(zozo, 2012.06.29 13:53)

Sziasztok, nekem van egy 2002-es évjáratú A6-os Avant Audim, 6-os tiptronic-al, külföldön vásárolt, kb. 2 hónapja használom, eddig semmi gond nem volt vele leszámítva a váltót. Azt tapasztaltam hogy amikor lassítok, kicsít rángat, valamint amikor leállok vle és indulni kéne, elég gyakran rángatni kezd és gázadásnál olyan mintha akadna a pedál valamiben és kis hangot hallat. Kapcsolni szépen kapcsol magasabb fokozatokban, de nem tudom mi lehet a probléma aggaszt, valamint mennyi lenne a javítási költség?

Re: Budapest

(unios autójavító, 2012.06.29 20:46)



Tisztelt Uram!

A hiba pontos okának a behatárolása érdekében el kellene látogatnia egy diagnosztikára. Amennyiben az elindulás után kifogástalanul működik a hajtómű, akkor az indítófokozat aktív eleménél a megnövekedett üzemi hézag, vagy hidraulikus vezérlési probléma okozhatja a jelenséget.

Üdvözlettel : Sándor.

Szekszárd

(András, 2012.06.29 09:11)

Tisztelt Sándor!

Az autó: VW Sharan 1,9 PDTDI 5 sebességes tiptronik 2002 modellév.
130 ezer Km-el vettem az autót. Azóta 60 ezrenként olajat cseréltettem benne. A leeresztett olaj mindig barnás és kicsit égett szagú volt. Nagyon óvatosan vezetek semmi rugdosás, vagy gyorsulási verseny :)
Mire lehet számítani, meddig szokták ezek a váltók bírni? Jelenleg 210 ezer van benne.
Mennyibe kerül egy olajcsere és mibe fáj egy esetleges nagyjavítás villámtréfa?:) A szűrőt azt mondták, hogy csak szétszedett állapotban lehet cserélni. Ez helytálló?
Jelenleg szerintem jól működik, de gondolom ez bármikor változhat!

Várom válaszát: András

Re: Szekszárd

(unios autójavító, 2012.06.29 20:41)



Tisztelt András!

A Jatco JF 506E hajtómű szervizelése 12.000 Forintba kerül. A szűrőt csak szétszerelt hajtómű esetén lehet kicserélni, de ezt egy esetleges nagyjavítás alkalmával kell megejteni.

A leggyakrabban előforduló meghibásodások: Mágnesszelep elektromos vagy mechanikus meghibásodás. / ilyen esetben javasolt a komplett szelepsor cseréje 180,000ft/

- fékszalag törés esetén a hátramenet végleges megszűnése / 180.000ft/

-- egy esetleges nagyjavítás ára pedig eléri a 350,000 Forintos költséget.

Üdvözlettel: Sándor.

5516 Körösladány, Széchenyi u. 15.

(Tiszai József, 2012.06.29 07:04)

Tisztelettel szeretném megkérdezni, hogy 2006-os gyártású Mercedes C cdi 220 autóm Tiptronic automata váltójának olaj+olajszűrő cseréje mennyibe kerül. Semmilyen hibát nem észlelek, csak időszerű lenne. Megtisztelő válaszát előre köszönöm: Tiszai József

Re: 5516 Körösladány, Széchenyi u. 15.

(unios autójavító, 2012.06.29 20:34)



Tisztelt József!

A Mercedes 722.6-os 5 fokozatú hajtómű szervizelése 25,000 Forintba kerül. / olaj+ szűrő+ elektromos konnektor+ munkadíj/. Amennyiben a szervizelés esedékes lesz , kérem előtte egyeztessünk időpontot telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel : Sándor.

Neon 2.0

(Viktor, 2012.06.29 02:57)

Tiszteletem!

A 2001-es Chrysler Neonom 80-90 km/h sebességnél nagyobb gázadásra remegni kezd. Egy ismerősöm szerint ez a váltó hibája lehet. Valóban ez lehet a hiba oka? Ha igen, mekkora költségekre lehet számítani a javítás során?

Köszönettel,

Viktor

Re: Neon 2.0

(unios autójavító, 2012.06.29 20:31)


Tisztelt Viktor!

A Chrysler A 413 / 31TE/ hajtómű esetleges nagyjavítása , amennyiben valóban a hajtómű hibája miatt lép fel a "berázás" eléri a 250,000 forintos költséget. Javsolnám ,hogy látogasson el egy diagnosztikára.

Üdvözlettel: Sándor.

Komlódtótfalu.kisfaludy.út.18

(Szabó Árpád, 2012.06.28 23:41)

Tisztelt Sándor
VW Passat 1.9 TDI 1994.évjáratu automata triptonic -ba 150.000 km-nél olajt cseréltünk szervizbe a váltóba,Shell autómata váltó olaj lett beletéve, meleg időjárás esetén a váltó ugrált,javaslatra azóta három alkalommal cseréltük le az olajt gyári minőségüre,javult a helyzet,de 30C fok felett városi forgalomban a 3.fokozatot átugordja a váltó,2-ből 4-be vált. Mit javasol? Illetve kb.mennyi a javítási költség??
Előre is köszi a válaszát. Árpád.

Re: Komlódtótfalu.kisfaludy.út.18

(unios autójavító, 2012.06.29 20:24)


Tisztelt Árpád!

A probléma okának a pontos behatárolásához mindenképpen el kell végezni egy menetteszttel egybekötött diagnosztikát. Nagy valószínűséggel a hidraulikus vezérlés hibája okozza a jelenséget, mivel nincs olyan belső aktív eleme a ZF 5HP 19-es hajtóműnek ami kizárólag a 3. fokozatban működik./ ez abból a szempontból jó hír az Ön számára , hogy nem kell a hajtóművet szétszerelni a javításhoz/.

Üdvözlettel: Sándor


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »