Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: Volvo ZF 4 HP 14

(unios autójavító, 2012.07.03 20:52)



Tisztelt Attila!

A jelenség szempontjából "mindegy", hogy 3-2 , vagy kick-down 2 kapcsolásánál jelentkeznek az Ön által leírt tünetek.

Üdvözlettel: Sándor.

A6 AUDI 2,7 TDI 2007

(BRAUN, 2012.07.03 20:23)

Vettem egy A6 AUDI 2,7 TDI 2007 évjárat BPP... autómata 7 fokozatú multitronik váltó...Jelenleg gyönyörűen dolgozik.
A kérdésem az lenne a szervízben 60.000Km / olajcserét javasolták,. Kérdésem: milyen olajat javasol, Úgy tudom 7,5 L megy bele és 75W-90. Mi a gyári olaja? Szűrő csere is javasolt? Még milyen karbantartási igény merülhet fel. 180.000Km-nél.. Üdv Braun

Re: A6 AUDI 2,7 TDI 2007

(unios autójavító, 2012.07.03 20:48)



Tisztelt Braun!

A hajtómű kizárólag CVT hajtóműolajjal tölthető fel! Az Ön által említett teljesítményszint semmiképpen sem tölthető be a hajtóműbe!!!!!

A cseretérfogat csak 4-4,5 Liter CVT ATF olaj. A belső szűrő csak egy esetleges nagyjavítás esetén cserélendő, de a hűtővezetékben elhelyezett külső szűrő cseréje mindenképpen javasolt. / kb 60,000ft/ A szervizköltség külső szűrő cserével közel 100,000 Forintos költséget jelent.

Üdvözlettel: Sándor.

Merci c

(Tamas, 2012.07.03 17:04)

Sziasztok.Olyan problemam lenne hogy van 1 Merci C190 benzines szekerem ami D-ben szápen indul de ezutan csak akkor hajlando tovább váltani ha meghuzatom és a fordulat eléri a 4000 fordulatot.Mi lehet a gond?Nagyon köszönöm tisztelettel TAMÁS

Re: Merci c

(unios autójavító, 2012.07.03 20:37)



Tisztelt Tamás!

Amennyiben a vezérlő nem tárol hibakódot, akkor csak egy menetteszttel egybekötött mérési értékblokk olvasás alkalmával lehet a jelenség okát behatárolni.

Üdvözlettel : Sándor.

Laguna I AD4

(FSándor, 2012.07.03 15:39)

Tisztelt Sándor!
Van egy Laguna I 98' 2000cm3 113LE automata váltos lagunám. Ha minden igaz AD4 a váltó típusa.
A hiba jelenség a következő: üzem meleg állapotban nem indul el az autó ha előre menetet kapcsolok csak egy kis gázadásra (max 1500ford.) Utána rendesen vált a váló. Hátra menet hidegen-melegen jó.
Gondolom nem épül fel a megfelelő nyomás üzem meleg motornál, mert valami tömítés átszakadhatott.
Egy szétszereléses hiba megállapítás kb. milyen árban van és ha csak ténylegesen a tömités hiba van akkor az kb. milyen árban van.
Köszönettel,
FSándor

Re: Laguna I AD4

(unios autójavító, 2012.07.03 20:30)



Tisztelt Sándor!

Az AD sorozatú hajtómű javítását mi nem vállaljuk. Az Ön esetében nagy valószínűséggel az indítófokozat vulkanizált dugattyújának , vagy kuplungkosarának a törése okozza a tüneteket.


Kérem a holnapi nap folyamán hívjon fel .ú, és szívesen megadom az illetékes kolléga telefonszámát.

Üdvözlettel : Sándor.

Szécsény

(S. Zsolt, 2012.06.04 23:08)

Üdvözlöm!
Egy 2.5 Td opel omega "B" váltójával kapcsolatban érdeklődnék. Egyre gyakrabban kiirja a auomatic getriebe üzenetet, ami ugy ha jól tudom együtt jár a váltó vészüzembe állásával. Ilyenkor D fokozatban nem indul el az autó csak pörög. 1-es fokozatba kapcsolva elindul. Olykor, de egyre ritkábban, a motort leállítva majd ujrainditva a hibaüzenet eltünik, és a váltó is jól működik. Egy szerelő ismerősnél diagnosztikán a következőket írta ki: 1-2 mágnesszelep szakad vagy zárlatos, 3-4 mágnesszelep szakadt vagy zárlatos, fokozatválasztó határozatlan helyzet. (nem szó szerint irtam, de a lényeg ez volt) ez mind jelen lévő hiba volt. ezután a váltó oldalán lévő összes csatlakozót széthúztuk, megtisztitottuk, majd újra megnéztük. Ekkor már nem volt jelen csak az 1-2 mágnesszelep hiba, viszont ezt is ki tudtuk törölni. A gép szerint ezután nem jött vissza hibakód, viszont a műszerfali üzenet szerint még mindig. Ja, és élőadat olvasásnál a váltó olaj hőmérséklet folyamatosan -40 fok. Olvasgattam itt fokozatválasztó hibákról, lehet itt is ilyen? Vagy nagyobb lehet a baj? Előre is köszönöm a válaszát! Üdv!

Re: Szécsény

(uniós autójavító, 2012.06.06 06:51)


Tisztelt Gábor!

A GM 4L30E / AR25-35/ hajtómű esetében az Ön által említett elektromos perifériás hibakódok típushibák.

- 1,2-3,4 mágnesszelep és annak vezetékezése , elektromos "tunel" átvezető kontakt hiba.....
- a pozíció kapcsolót első lépésben ki kell tisztítani / 10-ből 9 esetben eredményes a beavatkozás
- a mínusz 40 fokos atf Hőmérséklet adat a hőmérséklet jeladó vagy annak áramkörének a hibájára utal / jeladó az elektromos vezetékben található a hajtóműben .

Üdvözlettel: Sándor.


Nagylóc

(D. Erika, 2012.07.03 13:25)

Kedves Sándor!
Árajánlatot tudna adni a következőkre?
Köszönöm!
( doczierika6@gmail.com)

Üdvözlöm!
Egy 2.5 Td opel omega "B" váltójával kapcsolatban érdeklődnék. Egyre gyakrabban kiirja a auomatic getriebe üzenetet, ami ugy ha jól tudom együtt jár a váltó vészüzembe állásával. Ilyenkor D fokozatban nem indul el az autó csak pörög. 1-es fokozatba kapcsolva elindul. Olykor, de egyre ritkábban, a motort leállítva majd ujrainditva a hibaüzenet eltünik, és a váltó is jól működik. Egy szerelő ismerősnél diagnosztikán a következőket írta ki: 1-2 mágnesszelep szakad vagy zárlatos, 3-4 mágnesszelep szakadt vagy zárlatos, fokozatválasztó határozatlan helyzet. (nem szó szerint irtam, de a lényeg ez volt) ez mind jelen lévő hiba volt. ezután a váltó oldalán lévő összes csatlakozót széthúztuk, megtisztitottuk, majd újra megnéztük. Ekkor már nem volt jelen csak az 1-2 mágnesszelep hiba, viszont ezt is ki tudtuk törölni. A gép szerint ezután nem jött vissza hibakód, viszont a műszerfali üzenet szerint még mindig. Ja, és élőadat olvasásnál a váltó olaj hőmérséklet folyamatosan -40 fok. Olvasgattam itt fokozatválasztó hibákról, lehet itt is ilyen? Vagy nagyobb lehet a baj? Előre is köszönöm a válaszát! Üdv!

Válasz
Re: Szécsény
(uniós autójavító, 2012.06.06 06:51)


Tisztelt Gábor!

A GM 4L30E / AR25-35/ hajtómű esetében az Ön által említett elektromos perifériás hibakódok típushibák.

- 1,2-3,4 mágnesszelep és annak vezetékezése , elektromos "tunel" átvezető kontakt hiba.....
- a pozíció kapcsolót első lépésben ki kell tisztítani / 10-ből 9 esetben eredményes a beavatkozás
- a mínusz 40 fokos atf Hőmérséklet adat a hőmérséklet jeladó vagy annak áramkörének a hibájára utal / jeladó az elektromos vezetékben található a hajtóműben .

Üdvözlettel: Sándor.

Re: Nagylóc

(unios autójavító, 2012.07.03 20:26)



Tisztelt Erika!

A hajtőmű még mindig beáll szükségfutásra, aminek az oka nagy valószínűséggel / a leírtak alapján/ az olajhőmérséklet jeladó hibája. Az ATF szenzor a hajtómű belső kábelkötegében található. A fokozatérzékelő helyzet nem megfelelő hibakód, a programkapcsoló nem megfelelő beállítása , vagy meghibásodása miatt van tárolva a vezérlőegységben.

A legszerencsésebb esetben az ATF szenzort kell cserélni, és a fokozatkiválasztó kapcsolót kitisztítani. Ennek a költsége kb 40,000ft.

Üdvözlettel : Sándor.

istván Király

(abádszalók, 2012.07.02 22:05)

2005 BMW 320D e90 automata váltós azt szeretném kérdezi, hogy milyen váltóolaj való bele és szűrő és ezek mennyibe kerülnek.

Előre is köszönöm!

Re: istván Király

(Unios autójavító, 2012.07.03 20:20)




Tisztelt Uram!

A ZF 6HP sorozatú hajtóműben az olajszűrő csak az olajteknővel együtt cserélhető /BMW/. Az olajspecifikáció LT 71141 / Esso, Mobil,,,,,/. A szervizelés ára 60,000ft költséget jelent. Amennyiben erre igényt tart kérem előtte egyeztessünk időpontot telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

Audi A8

(NOEL, 2012.07.02 20:14)

Üdv Sándor.Segitséged szeretném kérni, multkor irtam hogy az automon (Audi A8 4.2 quatro 01-évj) hirtelen fékezés utan és hirtelen jobb kanyar után elmegy a hajtás kb 8mp-re.Akkor azt tanácsoltad hogy nézzem meg nem e véletlenül BMW-s filter van rajta.Kicseréltük az olajat kapott gyári filtert de a jelenség ugyan az sajnos.Az olaj fekete volt benneszerintem még sosem cserélték le .Olyat vettem még észre hogy induláskor D-karállásba rakva elindul az auto de ahogy megnyomom a gázpedált üt egyet majd elindul.Eddig azt hittem hogy kardánkereszt de néha olyat csináll hogy pl.megállok a keresztezödésben és kb 2mp mulva üt egyet a válto és olyankor induláskor már megszünik a jelenség.Ja és lassitáskor egy bizonyos sebességnél remeg az auto és olyan mindha beakarna jönni a kardán a kabinba.Amugy szépen vált ,nemrángat,nemcsuszik csak induláskor és megálláskor gyengélkedik.Köszönöm.

Re: Audi A8

(unios autójavító, 2012.07.03 20:03)



Tisztelt Noel!

Ezek után már csak a hidraulikus vezérlés hibája , vagy az indítófokozat aktív eleménél megnövekedett üzemi hézag / ami a ZF 5HP 24-es hajtóműnél a kuplungkosár törés kezdeti stádiuma/ jöhet számításba. Amennyiben ellátogat hozzánk szívesen elvégzünk egy diagnosztikát.

Üdvözlettel : Sándor.

8284 Kisapáti , Bem,u, 1

(Gere Tamás, 2012.07.02 17:21)

Egy Honda CR-V 2002 automata váltós gépkocsim van ! Ha megyek folyamatosan , gázt adok akkor semmi gond , ha a gázpedált elengedem akkor hallani egy furcsa zümmögő rezonnacia féle hangot az utasfülkében ?! Nem volt szerelő aki megtudta volna mondani mi ez ? A Honda szervízben az automata váltóra tipelnek ?! Létezik ez , van ilyen ?

Köszönetel , Gere Tamás

Re: 8284 Kisapáti , Bem,u, 1

(unios autójavító, 2012.07.03 19:55)



Tisztelt Tamás!

A hajtómű mechanikus meghibásodása is okozhatja az Ön által említett tüneteket. Mindenképpen hallani kellene a jelenséget, de ehhez el kellene jönnie egy diagnosztikára. Amennyiben erre igényt tart kérem hívjon fel telefonon időpont egyeztetés céljából.

Üdvözlettel: Sándor.

bokitiki@freemail.hu

(Bihácsi István, 2012.07.02 12:55)

Suzuki Wagon R9 automata váltós.
Többszöri bemérést, tanácstalanságot ( szervíz ) követően a hibajelenséget az automata váltó hibájának minősítették.
A motor egyenletesen jár, előre menetben erősen rángat az autó, hátra menetben viszont tökéletes a haladás, sebességtől függetlenül.
Mi lehet a hiba ?
bokitiki@freemail.hu

Re: bokitiki@freemail.hu

(unios autójavító, 2012.07.03 19:51)



Tisztelt István !


A "rángatást" okozhatja a hajtómű és a motor meghibásodása is. Kérem jöjjön el egy menetteszttel egybekötött diagnosztikára.

Amennyiben a "rángatás" fellépésekor a motor fordulatszám mérője pozitív irányba mozdul ki / fordulatszám emelkedés/ , akkor nagy valószínűséggel a hajtásláncban szakad meg az erőátvitel.

Ellenkező esetben / ha a fordulatszám csökken a rángatás pillanatában/ , akkor motorikus eredetű a probléma. Érkezése előtt kérem hívjon fel telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel : Sándor.

6237 kecel

(farkas ferenc, 2012.07.02 09:40)

124 300 d 1991 év gépembe az automata váltó melegen nem vált..---. hátra javitási költsége -vagy tanács a 200 d 1986 váltoja jo rá..--. vagy esetleg 300 benzinesé-- köszönöm


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »