Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

OPEL CORSA C 1.2 Cosmo Easytronic - szekvenciális (5 fokozatú)

(Robi, 2012.07.05 10:32)

Kedves Sándor!

Még mielőtt megvenném a DSG vagy S-tronic F1 váltós A3 vagy Golf ( 1-2 év ) autómat....kezdő vezetőként érdekelne a címben említett Corsáról a véleménye. ( váltó, szerviz illetve általános fenntartási költsége,stb). Ajánlja-e?

Köszönöm!
Robi

Re: OPEL CORSA C 1.2 Cosmo Easytronic - szekvenciális (5 fokozatú)

(unios autójavító, 2012.07.06 22:52)



Tisztelt Róbert!

A mi műhelyünk nem javítja a robotizált hajtóműveket, ezért nem tudok hasznos információval szolgálni az Ön számára az adott típussal kapcsolatban.

Üdvözlettel: Sándor.

fjanos81@freemail.hu

(Fekete János, 2012.07.05 08:34)

Üdv!
Egy 95-ös E38 750i BMW váltójával az a hibajelenség, hogy elinduláskor nagyobb gáznál a váltó erőteljes recsegő hang kíséretével megcsúszik, szinte ugrál az egész autó. Rosszabb esetben vész üzemmódba kapcsol. Olaj le lett benne cserélve. Mi lehet az oka, és kb milyen költsége van a javításnak.

Előre is köszönöm
Fekete János

Re: fjanos81@freemail.hu

(unios autójavító, 2012.07.06 22:49)

Tisztelt János!

Az adott évjáratú jármű ZF 5HP 30-as hajtóművel van szerelve, aminél a jelenséget nagy valószínűséggel az indítókuplung kosár törése okozza. / a kuplungkosár ára kb 100,000ft/. Egy esetleges nagyjavítás ára közel 300,000 Forintos költséget jelent.

Üdvözlettel: Sándor

emiliano@freemail.hu

(Robi, 2012.07.04 15:00)

Kedves Sándor!

A DSG és a Tiptronic ( pld.egy 2004-es, 6 sebességes A3-as esetében) közötti összehasonlítás érdeklene. ( szervizköltség, meghibásodás gyakorisága, stb. ).

Köszönettel,
Robi

Re: emiliano@freemail.hu

(unios autójavító, 2012.07.04 23:49)



Tisztelt Róbert!

A mi műhelyünk nem javít CVT és robotizált hajtóműveket, ezért a DSG váltóról nem tudok hiteles információval szolgálni. A kollégák tapasztalata a következő a dsg hajtóművel kapcsolatban:

A leggyakoribb meghibásodások:

- csapágytörés / 150,000ft/
- tengelykapcsoló kopás / 200,000ft/
- mechatronik egység meghibásodás / 350-400,000ft/
- kéttömegű lendítőkerék meghibásodás / 200-250,000ft/

A 6 fokozatú AISIN WARNER TR 60 SN hajtómű viszonylag nagy darabszámban fordul meg nálunk.

A leggyakoribb meghibásodások:

_ 150-200,000KM futásteljesítménynél előforduló kapcsolási rendellenességek, amit egy komplett űj hidraulikus szeleptömb cserével lehet orvosolni / 300,000ft/

- egy esetleges nagyjavítás ára / új szeleptesttel/ közel 600,000Ft összegű kiadást jelent.
- Szervízköltsége 25,000ft


Üdvözlettel: Sándor.

Laszlo.10@freemail.hu

(László, 2012.07.04 20:19)

Tisztelt István!

Én olyan próblémával fordulnék magához mercedes w124-el kapcsolatosan hogy a hátra menetben való be huzáskor lehet hallani mint ha át váltana és eközben az autó nem vált és csak mint ha erőlködne a motor miközben a gázpedált lenyomva tartóm ! És a direkt fokozatokban is hasonló a helyzet válaszát előre is köszönöm

Üdvözlettel : László

Re: Laszlo.10@freemail.hu

(unios autójavító, 2012.07.04 23:38)



Tisztelt László!

A mi műhelyünk nem javítja a 722.3/4 sorozatú sebességváltókat. Amennyiben a holnapi nap folyamán felhív, szívesen megadom az illetékes kolléga telefonszámát.

Üdvözlettel: Sándor.

saab 9-3

(kaposvár, 2012.07.04 22:37)

Tisztelt Uram!
Saab 9-3 1,9 tid automata váltom következő problémája van, 1,2,3-fokozatban szépen elvált aztán felpörgő aztán csapva elvált raktak rá alapbeállítást le cserélték az olajat de nem változott semmi. mit javasol mi legyen a következő lépés. segítséget előre is köszönöm.

Re: saab 9-3

(unios autójavító, 2012.07.04 23:36)



Tisztelt Uram!

Az Ön által említett tünetek az AW 55-50 SN hajtóműveknél típushiba, amit a hidraulikus szeleptömb meghibásodása okoz / kopásból eredő hidraulikus veszteség/ . Ilyen esetben a szeleptestnek a cseréje javasolt a további hajtómű károsodások elkerülése érdekében.

Üdvözlettel : Sándor.

2800 Tatabánya Gábor Áron út 16

(Tóth Zoltán, 2012.07.03 23:17)

Tisztelt uram. Van egy dodge caraván v6 3000 tip gépsárkányom 3 fokozatu automata váltos a váltoja javitva volt, tőkéletessen működött ám hogy a lükvercet kipróbáljam hát atam egy kövér gázt. Aztan el is ment, ezt megoldottuk egy gumigyürüvel, jó is lett a lüki de előre csak egy fokozat van. Erre kérném a válaszát nagyon meköszönném a segitségét.

Re: 2800 Tatabánya Gábor Áron út 16

(unios autójavító, 2012.07.04 23:31)



Tisztelt Zoltán!

A felkapcsolások elmaradását a következő meghibásodások okozhatják:

-A vezérlő huzal / rudazat/ nem megfelelő beállítása
- a hidraulikus vezérlés mechanikus szelepszorulása / tisztítás/
- a regulátor szelepszorulása / tisztítás/
- a másik fékszalag / "2 fokozat/ hidraulikus vesztesége , esetleg nem megfelelő beállítása

Javaslom, hogy a fentebb említett egységeket ellenőrizze.

Üdvözlettel: Sándor

Volvo S60

(Misi S60, 2012.07.03 23:18)

Üdvözletem.

2002-es S60-as Volvom van, és egyik napról a másikra, 2-3-asba illetve visszaváltáskor is ránt a váltó, minden más rendben van ,se hang sem semmi mást nem érzek. Hidegen és melegen is jelentkezik a hiba. A leírtak alapján mi lehet a hiba?

Köszönöm előre is a választ.

Üdv. Misi

Re: Volvo S60

(unios autójavító, 2012.07.04 23:25)



Tisztelt Mihály!

Az AW 55-50 SN hajtóműveknél a kapcsolási rendellenességeket, a legtöbb esetben a hidraulikus szeleptestben létrejött kopások miatt fellépő hidraulikus veszteségek okozzák. Ilyen esetben egy új hidraulikus szeleptömb beépítése orvosolja a tüneteket. Mindenekelőtt javasolnék egy diagnosztikát, hogy erről meggyőződhessünk.Amennyiben erre igényt tart kérem előtte egyeztessünk időpontot.

Üdvözlettel: Sándor.

Volvo S60

(Misi S60, 2012.07.04 06:44)

Üdv.

Azt lehagytam, hogy 2.4-es benzines 140Le-s, és természetesen automataváltós (AISIN).

Üdv. Misi

Audi A8

(NOEL, 2012.07.03 20:20)

OK köszi a válaszod még megkérdezhetem mennyibe fájna egy ilyen kuplungkosar javitása? Ez az alkatrész se passzol a 3.7 quatro Audi A8 hajtomüböl ugyanis még mindig nem sikerült rajta tuladnom.E honap végén ha tudnátok fogadni elvinném a verdát mert nálunk szlovákiában nemszeretném senkire sem rábizni.Addig is köszi szépen.

Re: Audi A8

(unios autójavító, 2012.07.03 22:02)




Tisztelt Noel!

A hidraulikus szeleptömb cseréje / használt/ KB: 80,000 ft. Indítókuplung sérülés esetén egy esetleges nagyjavítás ára eléri a 350,000ft-os költséget. Amennyiben esedékes a javítás - diagnosztika , akkor előtte kérem egyeztessünk időpontot telefonon.

Az 5 hp 19-es hajtóműből az olajszint ellenőrző csavaron kívül semmilyen alkatrészt nem lehet az 5 HP 24-es váltóba beépíteni.

Üdvözlettel: Sándor.

KIA RIO Automata

(Viola, 2012.07.03 21:38)

Kedves Sándor! Kia Rio 2006 - os évjáratú autóm van. Egy gumi cső kilyukadt és elfolyt az automata váltó olaj egy része. Milyen olajat javasol utántöltésre, és Ön szerint elég e a cső csere és utántöltés, vagy kellene még valamit tenni a váltóval. Köszönöm! István

Re: KIA RIO Automata

(unios autójavító, 2012.07.03 21:56)



Tisztelt Viola4

A hajtóműolaj pótlására bármelyik gyártó minimum DEXRON III-as teljesítményszintű ATF folyadéka megfelelő. A folyadék pótlása utáni próbaút után fog kiderülni, hogy károsodott -e a hajtómű . / szerintem nem, mert a hirtelen folyadékveszteség után nem szokott a hajtómű károsodni/. Amennyiben a hajtómű beállt szükségfutásra , akkor a váltóvezérlő hibatárolóját kell törölni a próbaút előtt.

Üdvözlettel : Sándor.

Volvo ZF 4 HP 14

(Attila, 2012.07.03 19:02)

Üdv Sándor! Köszönöm a választ,de nem voltam egész pontos ezek szerint a kérdés feltevésnél .. a kis ütést 3-bol 2 be produkálja a váltó,de intenzívebb fékezésnél,és nem a kick down közben..


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »