Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

feeltz@gmail.com

(Tamás, 2014.03.10 00:34)

Tiszteletem!

Audi A4 2006 3.0TDi Quattro automban egy 6HP19 JAX automata van. A motorfordulatom motorfékkel 1600 1/min- töl kezdve 100-150 1/min-es ingadozással csökken, minden fokozatban. Sebességtartó gázadással 4-3 és 3-2 Tiptronic visszaváltásnál, 2-2 kis ütés érezhetö. Olaj, szürö csere megtörtént, adaptációs út VAS rendszerrel szintén, nem javult. Hibakód nincs. Bízom benn hogy Önnek van elképzelése a hiba mibenlétében.

Köszönettel: Tamás

Re: feeltz@gmail.com

(Sándor, 2014.03.10 21:52)



Tisztelt Tamás,

Az eddig megtörtént beavatkozások után , a következő lépésekben lehet a hibát orvosolni. 1, a mechatronik egység hidraulikus szeleptömbjét kell javítani. / 190,000 Ft költséggel / . Amennyiben ez a beavatkozás nem fogja a tüneteket teljesen megszüntetni , akkor a belső szerkezeti elemeknél is meg kell szüntetni a hidraulikus nyomásveszteséget . Mindenekelőtt egy menetteszttel egybekötött diagnosztikát javasolnék. Amennyiben erre igényt tart , kérem előtte egyeztessünk időpontot telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel : Sándor.

aghaziad@freemail.hu

(agha ziayd, 2014.03.09 23:07)

Tisztelt Sándor!!!
Ahogy utána olvastam részecskeszürök el van dugulva ezért erőtlen a motor...olvastam pár dolgot,120 250ekmnél szoktál tisztitani..Sztem enyimé is ezért erötlen néha...mit gondol??Van benne valami?340e van benne és lehet egyszer se volt kitakaritva..

Re: aghaziad@freemail.hu

(Sándor, 2014.03.10 21:46)


Tisztelt Agha Ziad,

A problémát nagy valószínűséggel nem belső szerkezeti meghibásodás okozza / nem kell motort cserélni , esetleg nagy javítani/ Kérem a holnapi nap folyamán hívjon fel , segítek megoldani a motorikus problémát . 06 20 7 716 206

Üdvözlettel : Sándor

feeltz@gmail.com

(Tamás, 2014.03.10 00:29)

Tiszteletem!

Audi A4 2006 3.0TDi Quattro automban egy 6HP19 JAX automata van. A motorfordulatom motorfékkel 1600 1/min- töl kezdve 100-150 1/min-es ingadozással csökken, minden fokozatban. Sebességtartó gázadással 4-3 és 3-2 Tiptronic visszaváltásnál, 2-2 kis ütés érezhetö. Olaj, szürö csere megtörtént, adaptációs út VAS rendszerrel szintén, nem javult. Hibakód nincs. Bízom benn hogy Önnek van elképzelése a hiba mibenlétében.

Köszönettel: Tamás

-

(agha ziayd, 2014.03.09 23:14)

Tisztelt Sándor!!!
Adjon valamilyen telefonszámot amoh tudnék önnel érdembe beszélni??meddig hivhatom a munkámbol kifolyolag??5ig 6ig?

aghaziad@freemail.hu

(agha ziayd, 2014.03.09 22:29)

Tisztelt Sándor!
A mai nap folyaman is volt ez a dolog..Illetve nem érezném hogy ugy huzna mint a villámvasut..Amikor nagyszerviz után volt akkor igen is illetve a napokba is jo volt..ez a jelenség most észrevehető..Nem tudom meddig szoktak dolgozni..Akkor ugye a gond hogy 4 henger dolgozott..Most is a porlasztokkal lehet a probléma..a motor szépen jár,semmit se hallani..Ha valami gond lenne a müszerfalon kiirna valamit a számomra,hogy baj van ön szerint??Nagyon aggodhatok miatta??Motorikus meghibáspdás alatt azt is értheti hogy uj motor kellene bele??Nagyon megvan kimélve..Vagy esteleg a motoron belül kellene valamit kicsrélni??tudom hogy így nehéz bármit is mondania látattlanba de nagy baj lehet vagy van?

Re: aghaziad@freemail.hu

(Sándor, 2014.03.09 22:41)



Tisztelt Agha Ziad,

A véleményem továbbra is az , hogy a panaszokat nem a hajtómű meghibásodása okozza , hanem motorikus probléma. Szerintem nem komoly belső szerkezeti meghibásodása van a motornak a leírtak alapján. Kérem a holnapi nap folyamán hívjon fel telefonon és megadom az illetékes motordiagnoszta kollégám telefonszámát. Amennyiben igényt tar rá , mi is szívesen elvégezzük az elsődleges hibamegállapítást . / akár a motorikus oldalról is/. Hívjon, szívesen segítek a probléma kiderítésében.

Üdvözlettel : Sándor.

volvo s60

(norbert, 2014.03.09 21:18)

Üdvözlöm.Tisztelt Sándor.Kérdésem az lenne,hogy:2004-es automata volvo s60-ban van-e váltóolaj szűrő?Ugyanis most cseréltettem le benne az olajat egy márkaszervízben és azt mondták,hogy nincs.Ha mégis van benne,érdemes e esetleg újra szétszedetni és kicseréltetni?köszönöm.

Re: volvo s60

(Sándor, 2014.03.09 21:29)



Tisztelt Norbert,

Az AW 5 és 6 fokozatú hajtóművekben beépített ATF olajszűrő van. Az ATF szűrő kicseréléséhez a hajtóművet ki és szét kell szerelni. A cserét , csak egy esetleges hajtómű nagyjavítás esetén szükséges elvégezni. Egy kifogástalanul működő sebességváltóban az ATF szűrő nem tömődik el , akár több százezer Km alatt sem . A fém kopadékokat pedig a sebességváltó házban található mágnesek összegyűjtik.

Ui.: A cserélhető kivitelű papírbetétes szűrőknél más a helyzet , mert ott a részlegesen eltömődött szűrő hatásfoka oly mértékű , hogy hosszútávon az adalékanyagok egy részét is eltávolítja az ATF -ből. Furcsán hangzik, de tény , hogy egy új szűrő hatásfoka nem a beépítése pillanatában a legnagyobb : ) Ez utóbbi megjegyzésemet csak az érdekesség kedvéért jegyeztem meg.

Üdvözlettel : Sándor.

Budapest

(Bartha Béla, 2014.03.09 13:08)

Tisztelt Sándor!

Budapesten hol érdemes az automata váltóba olajcserét elvégeztetni,mennyibe kerül,mennyi idő?A VW sharanban hol található az automata váltóhoz a nivópálca?
Köszönettel:Béla

Re: Budapest

(Sándor, 2014.03.09 21:14)



Tisztelt Béla .

Az AG4 és A Jatco hajtóművek nem rendelkeznek szintellenőrző pálcával. A szintellenőrzést csak műhelykörülmények között lehet elvégezni / búvárcsöves szintcsavar/.


A Google kereső segítségével legalább 5 műhelyt talál BP területén , ahol a szervizelést el tudják végezni. Természetesen , ha igényt tart rá mi is szívesen elvégezzük a szervizelést.

4 fokozatú hajtómű esetén 25,000Ft összköltséggel , az 5 fokozatú esetében pedig 15,000Ft összköltséggel.

Üdvözlettel : Sándor.

Sárospatak

(barany56, 2014.03.09 20:38)

Szia Sándor Van egy 1998 as 2000- s benzines autómata váltos Vw Sharan autom garázsból hátrafelé sebességbe rakva lefolytja a motort. De ha álló helyzetben járatom 10-15 percet akkor tudok kiállni vele.Ez elöre menetben is ugyanugy viselkedik. Mi lehet a váltó hibálya mit tanácsolsz.

Re: Sárospatak

(Sándor, 2014.03.09 21:00)


Tisztelt Uram,

Az Ön járműve 4 fokozatú AG 4-es hajtóművel van szerelve. A hibajelenséget a converter áthidaló tengelykapcsoló indokolatlan zárása okozza . Ezt a hibát okozhatja a lock-up elektromos mágnesszelep mechanikus meghibásodása , vagy pedig a lock-up hidraulikus / mechanikus / szelep szorulása . Ilyen esetben a minimális beavatkozás, az elektromos szelep mechanikus felülvizsgálata és egy módosított lock-up szelep beépítése . A beavatkozáshoz a hajtóművet nem kell kiszerelni, Kb: 1 munkaórát vesz igénybe. A beavatkozás összköltsége 30,000Ft.

Üdvözlettel: Sándor.

soragy@citromail.hu

(SZORAGY, 2014.03.09 14:30)

üdvözlöm.
egy Chrysler Town&Country kisbusszal kapcsolatban kérdeznék.
1994-es kiadásu.
vállalnának váltó hibakódkiolvasást,és hibafelmérést?
az auto jároképes.de nem merek elindulni vele hosszabb távra.

mennyibe kerülne ez önöknél
esetleg egy komplett nagyjavitás mennyiböl jönne ki?szeretném az autot megtartani,nagyon jo kis szerkezet.

Re: soragy@citromail.hu

(Sándor, 2014.03.09 18:29)

Tisztelt Uram,

A hibamegállapítás és a diagnosztika ingyenes . Amennyiben a diagnosztika alátámasztja a nagyjavítást, akkor annak az összköltsége 320,000Ft-os kiadást jelent + 40,000Ft az új külső ATF hűtő. Új ATF hűtő beépítése nélkül az A 604-es hajtómű nagyjavítása után nem tudunk garanciát vállalni.

Amennyiben a diagnosztikára igényt tart , kérem előtte egyeztessünk időpontot telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

Budapest

(Ferenc, 2014.03.09 12:20)

Tisztelt Sándor!

Szeretnék érdeklődni, hogy egy Volkswagen Passat 2003 év, 1,9 PD TDI Dízel, 5fokozatú tiptronic váltó teljes felújítása mennyibe kerülne és mennyi időt vesz igénybe ? Váltó bevizsgálást/állapotfelmérést vállalnak ?

Re: Budapest

(Sándor, 2014.03.09 12:40)

Tisztelt Ferenc

A ZF 5HP 19-es hajtómű nagyjavításának az összköltsége 350,000Ft. Teljeskörű garancia csak egy új hűtő beszerelése esetén vállalható, ami beszereléssel együtt +50,000Ft -os kiadást jelent.

Előzetes időpont egyeztetés esetén a járművét 3 munkanapra kell mellőznie.

Üdvözlettel : Sándor.

Peugeot 307 AL4 váltó

(Attila, Budapest XIII., 2014.03.09 12:05)

tervezem egy 307-es Peugeot 1,6, automataváltós gk. megvásárlását. a vásárlás előtt átnézetem "sima szervizben" és élnék a lehetőséggel hogy az automataváltó állapotát is felmérjem az Önök segítségével, milyen költséggel számoljak és mik a tapasztalataik ezzel a váltótípussal?
a másik szóba jöhető autó egy 1999-es WV Passat lenne 1,9 TDI 4 sebességes automataváltóval. Ezzel kapcsolatban mik a tapasztalatok?
Köszönöm, tisztelettel: Soós Attila

Re: Peugeot 307 AL4 váltó

(Sándor, 2014.03.09 12:38)

Tisztelt Attila ,

Véleményem szerint a két legsilányabb sebességváltóról van szó a kérdésében. Az AG4-es VW hajtóművek tisztességes felújítása eléri az 500,000 ft-os összköltséget , míg pl: az 5 fokozatú hajtóműé 350,000Ft + egy új hűtő beépítése 50,000Ft. Az AL4 /DPO felújításának az összköltsége / új hidraulikus szeleptesttel / 450,000Ft. Az utóbbinak az előnye , a nagyszámban található bontott hajtómű beszerzésének a lehetősége.

Az állapotfelmérésnek az eredménye a pillanatnyi műszaki állapotot tükrözi. Egy esetleges komolyabb műszaki meghibásodás akár egy óra múlva is bekövetkezhet / de akár 100,000 Kilométert is elfuthat utána hibamentesen/. Ez a megállapítás a jármű más szerkezeti elemeire is igaz.

Javaslom, hogy olvassa el a legalsó menüpontunkat , mielőtt automata sebességváltóval szerelt járművet vásárolna . Nem tudok olyan típust meghatározni , amelynél egy esetleges komolyabb meghibásodás lehetősége ne állhatna fenn....

Üdvözlettel : Sándor..


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »